Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

DayDreamer skrev:Ok jag får väl lägga dit några turbos istället då :mrgreen:
now we are talking, fast dom ska man ha under huven ;)

aldrig tänkt på att tona rutorna, det gör så mycket för en bil=)
Oförskämt fin din antennring var då, nyss bytt den eller? Min är helt "sönderhackad" på lacken :lol: Fördelen med det är iofs att det lyser betydligt bättre :P ... hm, kanske skulle slipa av den helt och hållet och montera en varmvit LED som belysning...

Men hörrö, nu får du allt ta och skärpa dig. Vad är det för massa skräp du placerar i bilen egentligen? Gamla gubbstänger och annat skräp :shock: Hade för mig att du var 21, inte 210 :lol:
White skrev:Jepp! Lite pensionärsvarning i bakrutan! :mrgreen: Haha! :wink:
Ok då får jag väl plocka bort skiten :mrgreen:

Hm om jag skulle ta och montera flaggan på el-antennen istället :mrgreen: :lol:
garinge skrev:
DayDreamer skrev:Ok jag får väl lägga dit några turbos istället då :mrgreen:
now we are talking, fast dom ska man ha under huven ;)

aldrig tänkt på att tona rutorna, det gör så mycket för en bil=)
Jag får inte plats med några mer turbos under huven för där har jag också sommarpyntat :mrgreen: :wink:

Har att haft toning i tanken men då ska det vara den ljusaste toningen för jag är inte något direkt förtjust i toning.
Lucif3r skrev:Oförskämt fin din antennring var då, nyss bytt den eller? Min är helt "sönderhackad" på lacken :lol: Fördelen med det är iofs att det lyser betydligt bättre :P ... hm, kanske skulle slipa av den helt och hållet och montera en varmvit LED som belysning...

Men hörrö, nu får du allt ta och skärpa dig. Vad är det för massa skräp du placerar i bilen egentligen? Gamla gubbstänger och annat skräp :shock: Hade för mig att du var 21, inte 210 :lol:
Nej jag har inte bytt den men någon gång har den varit bytt för det har varit några klåpare framme och brutit sönder fästclipsen till den plus att dom har fått felgäng på en skruv under ratten till plast kåpan.

Fråga mig inte detta vart bara någon idé jag fick men jag har bestämt mig för att imorgon åker skiten bort, Men adventsljusstakarna kommer att komma tillbaka till vintern igen för det tyckte jag var lite fräckt :) Jo nog är jag 21 för än har inte rullatorn hittat in i bagaget :mrgreen:
White skrev:A vad fanken, behåll hemslöjden! Ganska coolt ändå! :-)-)

Kör själv med tärningar i backspegeln som värsta Pentaraggaren. :lol:
Haha ååå sådan beslutsångest jag fick :???:
DayDreamer skrev:
White skrev:A vad fanken, behåll hemslöjden! Ganska coolt ändå! :-)-)

Kör själv med tärningar i backspegeln som värsta Pentaraggaren. :lol:
Haha ååå sådan beslutsångest jag fick :???:
Det var fortfarande fler som sa pensionärsvarning på grejerna, så är nog snyggare utan ;)

eller så får du väl köpa något "ungdomligt" och lägga där bak som skriker 21åring...

Sen har väl alltid tärningar i backspegeln sett förjäkligt ut, OM något så ska det hänga i en jänk från 55-65
annars är det superduperbonni:t och fult :P
  • 1
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 252
Stänkskydd

Erfarenheten av volvos egna stänkskydd - de f[…]

Nån som vet vilka pinnar som gör vad p&[…]

Tråkigt att se, och höra, men dessv&aum[…]