Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
Trevligt! En självklar modifiering om jag haft en V70.
Användarvisningsbild
av StefanN
Dom va nästan R-design också. 426 Silver. Har inte bestämt mig om dom blir svarta eller riktig R-designsilver.
Satt och kollade lite på laminerade rutor i dörrarna också men jag vet inte om det är värt det.
av Schmoyoho
Vad jag minns om markbelysningen är att den inte alltid startar. Minns bara mitt intryck av att den inte startade när jag tyckte den skulle det. Inte när man tänder med fjärrkontrollen iaf om jag minns rätt. Däremot kanske follow me home gör det (när man ljustutar med tändningen i läge 0).

edit: svamlar förmodligen, de måste väl tändas när man öppnar dörren men att jag bara aldrig märkt det... tror jag.
av pergrein
Snyggt :-)-) Var det inte någon kabel som skulle byta plats i kontakten har jag för mig enligt någon tråd tidigare...

Mvh
Per
av pergrein
Hmm, jag har det bara svagt i minnet att jag läst något om det eller så blandar jag ihop det med något annat ?:-/ ...

Jag skicka ett PM till "Refined" på garaget.org om hjälp (har för mig att han har en användare här) som har bytt till dessa speglar.
"Camel" här på forumet är ju väldigt duktig på EL-frågor så ta och PM han och fråga om det ska bytas plats på något kontaktstift eller vad som är ändrat när det inte fungerar.

Med vänlig hälsning
Per
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 40

Nope, tar man BE nu så är högst[…]

Kolla på insidan av fälgen om där […]

Slänger in en fråga och hoppas att den […]