Jadå.. Då tycker jag det är dags för update! :) (?)
Har varit riktigt trött på efterjobbet och mycket övertid har det blivit.. Men man ger sig varken i vått eller torrt, heller inte i minus grader! :D
Har börjat riva inredningen ordentligt. Taket, A, B, C stolpar, Hatthyllan är på G, Solskydden, All belysning och hantag som är ivägen för taket :)
Dom som läst vet att jag köpt mattor för att dämpa med och det blev då SilentCoat 80ark. Och nu när jag har dämpat taket klart så märkar jag att man kanske skulle köpt fler s40 för satan vad med dämpmattor jag kommer ha kvar :D
Gick åt runt 10 ark max för att dämpa taket :D
Låter bilder från arbetetsgång.
Snäll kissekatt! (sido krockkudde)
Nya dörrsidorna som skall byggas om.
Plastgodis
Ett stycke tak!
Original "Dämpmattorna" haha, bort! Här skall kvalitet komma i första hand! :)
Sådärja! Det blev rätt så kyligt eftersom listerna och stolpplasten etc är borttagna vilket medför dålig tätning :/
Gillas! Dock för storstrumpa. Skall nog skickas tillbaka i byte mot en ny beställning till en mindre. Någon som vet vad man bör ha för mått om man skall slänga på strumpa till Lågnivåkablar?
Notera kylan! , BRR!!
Här skall det vara ordentligt! :D
-
-
-
Kommer fortsätta dämpa bilen så mycket jag hinner och vart efter.. Nästa steg nu när taket är klart är att se om man får plats med någon remsa bakom stolparna, Vet inte om de vibrerar så mycket men kanske kan hjälpa nu när jag har massa över.
Nästa är att dämpa hatthyllan, bagaget (under klädseln) HELA utrymmet inkl. reservbaljan, hjulhusen, bagage luckan. Allt!!! :D Sen såklart dörrarna ;)
Har dock inte bestämt mig på golvet. Är inte så mycket jobb om man tänker efter.
Men frågan är om jag har orket! Speciellt med denna kyla! :/
Nya beställningen på Lågnivkablarna kom dagen efter mattorna också så nu blir det lite kvalitet på dessa också :)
Blev
3st SL 5 Ultimate från DLS
Kabelgenomföringen som är nu, TROR den måste förstoras lite :D :D Om jag då inte kör någon annan väg om jag river golvet :D
-
-
-
Detta var allt jag hade och bjuda på för denna gång, hoppas det smakade ! :)
Har också lagt bud på ett par koax-högtalare som förhoppningsvis kan piffa upp baksätenas ljudupplevelse :)
Simma lugnt, nu ere fest! :)
/stagesix