Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av bjompa
Brainded skrev:Nämen så vann visst Brynäs idag igen! 8)

Hur blev det nu förresten med finnen? Har han fått eget omklädningsrum eller får han byta om med övriga laget? ;)

mvh
Anders
Hehehe... Som vanligt när Lif möter Bif så är de Herr Andersson som dömmer, å han är ju brynäsare å de vet du me..
Sen ska man ju inte ta ut sej som Brynäs gör innan kvalet ;)
De där me finnen förstår ja inte riktigt va du menar ??:-/
Användarvisningsbild
av bjompa
Bytte belägg igår... de gick ju fint de, å man uppskattar ju verkligen folk som kladdat dit kopparpasta å dyligt när dom skruvat på bilen tidigare, allt va gjort på en 45min.

En bild på beläggen som satt där, bromsar man inte så ofta utan man alltid bromsar sist så tar de nog lite mer :wink:
Bild
Användarvisningsbild
av Tomas88
Ja det var ju verkligen läge att byta. Var köpte du beläggen? Märke? Om du kommer ihåg. Tycker bara det är intressant att höra om olika och om de är bra.
Användarvisningsbild
av bjompa
Tomas88 skrev:Ja det var ju verkligen läge att byta. Var köpte du beläggen? Märke? Om du kommer ihåg. Tycker bara det är intressant att höra om olika och om de är bra.
Nu ska ja ju inte skryta me de är dom värsta på marknaden....
Märket... Biltema.
Användarvisningsbild
av bjompa
Tog lite bilder idag.. Här kommer 2 iaf.. kanske kommer upp nån till...

Svartvitt funkar ju alltid..
Bild
Användarvisningsbild
av bjompa
Tomas88 skrev:Verkar de bra då? Säkert ingen större skillnad mellan olika märken men det finns ju de som påstår att de inte är bra.
Ja du.. bilen stannar iaf när ja bromsar, de satt biltema-belägg på innan oxå, ja har då aldrig haft nå problem me dessa, har alltit kört me bitemas belägg på mina bilar.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 39
Byta inre drivknut problem

Hur har det gått? Samtidigt nyfiken på[…]

Hej! Jag har en Volvo V70 2,4T, 2001, 365 000 km[…]

Tre år med Volvo V90 CC

Ovanstående livslängd på bromsbel[…]