Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Pliind
tss ;P

update då

upp å ner men ja :P

Bild

scchhtänklapp!

Bild

en till update då!

nu har främreröret monterats på ett fullt sätt...fick 3 tjocka bultar, fick ju aldrig igenom skiten så åkte till volvo och fick 3 smalare och längre skruvar som jag drog åt skiten med, en av skruvarna bytte jag iaf ut mot en tjockare så det bör hålla, det som återstår nu är väll att svetsa ihop böjen med slutdämparen!

efter lite slip slip med herr vinkelslip så fick man av denna skit!
Bild

denna kunde jag plocka rakt av det gamla främre röret utan minsta ansträngning :S

Bild

har för mig att någon sa att jag skulle byta skruvarna på stänkskydden? sagt och gjort!

Bild

Nya diskanter också!

Bild

grillnät!

Bild

Hitta ett fel ;)

Bild
Användarvisningsbild
av NORDIC MAN
Japp soppatorsk eller hur 8)
Användarvisningsbild
av Nexus
stiligt med muddflapps på kärran :wink:
men ska ej diskant vara riktad ut mot dig istället för mot instrument bredan???
Användarvisningsbild
av Pliind
spelar faktiskt ingen roll vilket håll den pekar åt, hör lika bra ändå! och man vill inte ha för mycket diskant heller ;) har stänkisar som ska sitta bak också men man måste borra egna fästen.. :/ så ska se hur jag gör med det..

@Nordic man: nix ;) (alltid soppatorsk enligt den mätaren) ser du inget som ser ut att inte höra hemma? ;)

Och idag har man skaffat sig dimljus och vinge då! :)

dimljusen har jag installerat nu men de går inte igång? fick ett relä med men på anvisningarna säger det "sätt i reläet" och pekar på 2 st!! :|

och vingen hämtade jag nyss :)

Bild
Användarvisningsbild
av NORDIC MAN
Hm du!! kandet vara den där digitala mätaren te höger då då?? o har alltid gillat de där bak vingarna till 740 8)
Användarvisningsbild
av Pliind
jepp ;) jävla pulande men fick in han i höger hål :D mjo vingen vart skit najs :) fixade mina dimljus idag också! lila/vita kabeln som ska ge dimljusen ström hade lagt av så fick dra en ny.
Användarvisningsbild
av Nexus
Fluffen skrev:Sweeman, lägg upp lite bilder nu då så vi får se resultatet i dagsljus. :)

Ferrari älgen som eftersöktes: http://www.dekalwebben.se/elk.asp
Dekalvebben!! kanon trevliga att ha göra med :) Beställde mina älgar där oxå (RO)
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 64

Hej jag har märkt att det kommer diesel ur av[…]

Skruvat i luftfjädringen sen spa xc90in lans[…]

Rätt namn för denna komponent är: M[…]

Tack - Återkommer!