Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
Hade själv mätar fnatt och ville ha så många som möjligt men jag tog bort dom och nu har jag enbart volt och laddtryck kvar.

Har hört att oljekylaren på dessa är väldigt effektiva till och med så effektiva att oljan har svårt att bli varm.

Oljetryck känns ju rätt meningslöst då det inte finns något vettigt ställa att hämta den informationen ifrån. Oljetemp går det ju däremot smidigt att koppla in antingen via en adapter till oljefiltret eller köpa en speciell oljeplug som man kan gänga en givare i.
Användarvisningsbild
av Turbojeppe
DayDreamer skrev:Hade själv mätar fnatt och ville ha så många som möjligt men jag tog bort dom och nu har jag enbart volt och laddtryck kvar.

Har hört att oljekylaren på dessa är väldigt effektiva till och med så effektiva att oljan har svårt att bli varm.

Oljetryck känns ju rätt meningslöst då det inte finns något vettigt ställa att hämta den informationen ifrån. Oljetemp går det ju däremot smidigt att koppla in antingen via en adapter till oljefiltret eller köpa en speciell oljeplug som man kan gänga en givare i.
Skulle inte vilja säga att jag har mätarfnatt, vill ju inte ha det för att det ser coolt ut :wink: Laddtrycksmätarn har använts flitigt, kul att se hur turbon jobbar och har märkt att laddtrycket blir lite ostabilt på 4an ibland.. Kan ha med overboosten men mer än så vet jag inte :D Sen så har jag ju tidigare haft problem med batteriet så en voltmätare vore ju drömmen..

Vill inte hålla på och såga och montera i fläktgaller, och biltemas svarta analoga gör sig ju riktigt bra med originala mätarhuset. Fast vet inte vad jag ska sätta voltmätaren om jag nu skulle skaffa en sådan haha
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Hehe nej då det var jag som hade mätarfnatt :lol:

Jag har mina två mätare monterade i A-stolpen. Vill själv inte såga och förstöra i inredningen.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 33

1 felkod kommer upp! Inget mer. Det har testats s&[…]

Handbromsen tar bra men man behöver dra spake[…]

Hur och varför vill du dela. Internet fr&arin[…]

Kolla reläet för bränslepumpen, l&o[…]