DayDreamer skrev:Hade själv mätar fnatt och ville ha så många som möjligt men jag tog bort dom och nu har jag enbart volt och laddtryck kvar.
Har hört att oljekylaren på dessa är väldigt effektiva till och med så effektiva att oljan har svårt att bli varm.
Oljetryck känns ju rätt meningslöst då det inte finns något vettigt ställa att hämta den informationen ifrån. Oljetemp går det ju däremot smidigt att koppla in antingen via en adapter till oljefiltret eller köpa en speciell oljeplug som man kan gänga en givare i.
Skulle inte vilja säga att jag har mätarfnatt, vill ju inte ha det för att det ser coolt ut

Laddtrycksmätarn har använts flitigt, kul att se hur turbon jobbar och har märkt att laddtrycket blir lite ostabilt på 4an ibland.. Kan ha med overboosten men mer än så vet jag inte :D Sen så har jag ju tidigare haft problem med batteriet så en voltmätare vore ju drömmen..
Vill inte hålla på och såga och montera i fläktgaller, och biltemas svarta analoga gör sig ju riktigt bra med originala mätarhuset. Fast vet inte vad jag ska sätta voltmätaren om jag nu skulle skaffa en sådan haha