Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av dekstros
Det skulle jag mer än gärna göra! Var och provkörde en XC70 D5:a (enbart för att känna på XC70 karossen). Jag gillar den verkligen.

Googlade på Michell och co, verkar vara riktiga skojare..
Påpekade även till medlaren när jag pratade med honom idag att mätaren är manipulerad, han menade på att dom kan ha bytt mätartavla. Visst kan dom gjort det. Verkade inte finnas någon dokumentation om det iallafall.
av Lövet
Den där Carfaxrapporten visar inte nödvändigtvis att bilen är skruvad. Mätarställningen i rapporten är mycket möjligt i miles efter den kommit till Sverige. Det är bara den första angivelsen som är omvandlas från miles till kilometer. Bilprovningen skriver bara av det som står i mätarhuset.

Nu verkar bilen dock ha mätarhus i Kilometer. Frågan är bara när det byttes? Vid importen eller långt senare?
av Lövet
Hade det varit miles på mätaren hade det stämt nästan exakt. Men på annonsbilden har bilen helt klart KM-mätare.

I alla lägen skulle jag hoppa över bilen ändå.
Edit: Va i helvete, det här var ju fel tråd, haha!
Senast redigerad av 1 grillchips, redigerad totalt 0 gånger.
dekstros skrev:Absolut..
Bara att leta vidare! Nu ska jag inte förstöra din tråd något mer! :)
Ingen fara, den här tråden lever sitt egna lilla liv, inget egentligen märkvärdigt med min bil men ändå massor med svar :grin:
grillchips skrev:Edit: Va i helvete, det här var ju fel tråd, haha!
Det är inte lätt när det är svårt, men du kanske *blev* jätteglad av det där Carfaxprotokollet... :grin:
Användarvisningsbild
av xerent
Var nästan på väg att beställa ny låskista till höger bakdörr när centrallåset började fungera igen. Mystiskt... får väl se hur länge det varar.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 39

Ja det är väl ingen hemlighet att jag fa[…]

100 mil eftersom det ofta handlar om att åka[…]

Jag hadde samma problem med eftermarknadsfjäd[…]

V90 -18 T4 Tickande ljud 1500 rpm

Jämför med andra bilar som är samma[…]