Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
Jaha jag kallar den jag hade innan för beige :)
Ok då tycker vi olika här, jag gillar den svarta mycket bättre, du kan få köpa min beige om du vill :wink:
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Jag har nu även bytt ut listerna runt dörrhandtagen inne i bilen från beige till svarta :D det blev helt ok mycket snyggar än dom gamla. Sen är frågan bara vad ni föredrar för något dom gamla eller dom nya.

Sen så skulle jag även montera dit plastskyddet till pluspolen men nej det passade inte alls så det får åka på hyllan så länge.

Här kommer det bilder också :)

Före:
Bild

Efter:
Bild

Före:
Bild

Efter:
Bild
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Ja jag gillar att det blev som en ram runt handtaget. Den ramen runt fönsterhisspanelen sitter väl dit limmad på något sätt :???: får se hur jag gör, jag har kanske lite andra planer med inredningen.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Nu har jag gjort en prisförfrågan på en trä-ratt får se ifall man får något svar samt bra pris, Googlade även på företaget och dom hade inte fått några bra recensioner heller :|
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Ja då har man fått svar och dom vill ha 899kr plus 150kr i frakt :| det är alldeles för mycket tycker jag eftersom att jag kan få den avsevärt mycket billigare på skroten här. Så det blir ingen trä-ratt köpt nu utan jag väntar tills någon skrot med självplock får in en.
Användarvisningsbild
av Lucif3r
DayDreamer skrev:Den ramen runt fönsterhisspanelen sitter väl dit limmad på något sätt :???: får se hur jag gör, jag har kanske lite andra planer med inredningen.
Jao, det gör den ju, men det är ju inte så svårt att ta bort den ändå, och limma dit en annan.

Ok, vad är det för planer då? :) Lära dig lite programmering och kopiera mig med arduinon? :mrgreen:
  • 1
  • 143
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 252
Flödar förgasare

Sker bara det i bland är det flottörvent[…]

Tror inte vi behöver en tråd om vad ba[…]

Ny Kartuppdatering

Då bör du ju ha passerat sådana g[…]