Kluster skrev:grillchips, du åkte möjligtvis inte på E4:an södergående i fredags, strax norr om Sthlm? Jag körde om en V50 med likadan färg och DRL-lampor monterat...
Hm, jag tror bannemej inte det. Hade den 19"-fälgar? 8)
Nåväl! Det står lite still just nu. Hade mycket planer denna månad men veterinärer är satans påfund när det kommer till kostnader men vad gör man inte för de små håriga liven... Det kombinerat med min medelmåttiga inkomst och en mammaledig sambo, årsskatten osv, det ger en inte mycket svängrum med plånboken.
Näst på tur är iallafall sänkningen. Jag ska ha in bilen på årliga servicen den 8e maj och jag ska då be om lite prisuppgifter kring Volvos sportfjädrar bland annat. Har fått kompromissa med frugan gällande sänkningen då hon tokvägrar 35mm men går med på 20mm.
Vilket som så kommer sänkningen på i början av juni, tills dess hoppas jag få tag i lite annat såsom färg till bromsoken, nya bromsklossar som besiktningsmannen tyckte jag behövde nya i fram osv.
När jag ändå har er på tråden, jag vet att bilen tar CD-R med mp3 på, klarar den även av DVD-R? Hög tid för ny skiva i bilen och det enda jag har att tillgå är just en DVD-R som jag håller på att fylla vilket förstås tar sin lilla tid när man som jag är ganska anal med vad som ska spelas.
Tanken går som så att läsaren tar ju DVD-skivor för bilarna med RTI, är det en annan läsare till de bilarna eller är det helt enkelt likadana?