Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Dalmans
Sådär, nu har man brutit mot sitt köpstopp.
unnade bilen nya skivor, backar, belägg och monteringssats...

gissa vart jag handlade?

Bild

hade tänkt sätta fast regplåten med stripes i grillen inför besikning, vill inte borra i nylackade fronten och har ingen dubbelhäftande tejp eller liknande.

sen åker us-blinkers tillfälligt bort sen hoppas jag på blanka fina papper och en bil utan dragkrok, även enligt transportstyrelsen
Användarvisningsbild
av Dalmans
Fick nästan blanka papper.
fick en "etta" på att jag glömt sätta fast batteriet riktigt, låsgrejen har ramlat bort :evil:

slipper åka in med bilen igen och en ny låsning till batteriet är inte långt bort så jag är ändå nöjd!
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Dalmans skrev:Fick nästan blanka papper.
fick en "etta" på att jag glömt sätta fast batteriet riktigt, låsgrejen har ramlat bort :evil:

slipper åka in med bilen igen och en ny låsning till batteriet är inte långt bort så jag är ändå nöjd!

Jasså bara en etta? Råkade ut för samma sak på 945an får några år sen, jag fick ombes >_>
Sen dess har jag alltid ett spännband runt batteriet, oavsett om det sitter fast utan eller inte. Ser inte så fint ut, men hellre det än att få en 2a på något så löjligt :roll:

Men skönt att du kan köra med bilen ett år till då :wink:

.. Och jag tror du köpte skivor osv på biltema! ;-//
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17

Öppnar denna tråd för att stä[…]

På hur många bilar sitter det samma t&[…]

Testa med autosol.. den bearbetar bort material r&[…]

230fk går snålt