Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Det står 2-4 dagar på värmekranen men dom borde väl ha kunnat hosta fram en tills nu tycker jag. Blir väl nåt jävla krångel nu bara för att jag betalade i förskott :roll:

Undrar om jag ska ta med ett gäng öl ut i garaget i morron kväll och böka av toppen på åbäket tro :lol:
Användarvisningsbild
av päpplet
hmm inte så konstigt att den gick lite halvtaskigt och att kylaren så ut som den gjorde när bägge mittencylindrarna såg ut såhär :P
Bild

Går ut i garaget i morron och tar bilder på hur loppen ser ut, dom är lite missfärgade av vatten :lol: Dessutom så har jag 4 kolvar som glappar i loppen så det är nog tid för borrning och öd kolvar vid nästa rivning...
Användarvisningsbild
av päpplet
gott om plats blev det då iaf :D
Bild

Bild

glykolskadade cylindrar :roll:
Bild

överblivet material
Bild

härligt att se en orasad topp :D Det är nog en utbytestopp för det sitter en blå dekal på sidan av den och jag vet att kamremmen har gått i den förut
Bild

Ska åka och lämna den nu till en kompis som jobbar på en motorrenoveringsfirma i norge som ska få leka med den i veckan :lol:
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 75
Fel centerhögtalare?

Stämmer, bakdörrarna+ tak bak har inga l[…]

B30a i en 740?

Det är möjligt att regga. Men.... D&arin[…]

En tanke jag har haft i huvudet ett tag. Med tan[…]