Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Okej 70-80 är väl lite väl högt, man vill att det ska fungera i stadstrafik också :idea:

Ja, ska ta och kolla upp det så man får varma skinkor i vinter :wink: :lol:
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Det har du rätt i. Kunde du inte sagt det tidigare? :wink: Jag får väl lämna tillbaka spegeln och köpa en av dig :lol: MEN har du med värmeslingor i glaset?
Användarvisningsbild
av jojjevg
Japp det är med värme slingor och fungerar begge.
Och förarens sida är med döda vinkel också.
Det var så att jag läste det med spegeln men jag såg idag att det är samma spegel. Sorry.
Vill du ha det komplet eller bara glaset?
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Här ser vi vit/röda kabeln som har lossnat (jord?)
Bild

Den ska då in på detta stiftet
Bild

Det är väldigt trångt, kommer precis in med 2 fingrar i hålet.. Funderar på hur jag ska få dit kabeln utan att lossa stolen?

Tycker ni jag ska skarva kabeln? Kanske är den för kort så den inte når ända in ??:-/

Går det bra att använda en sådan kabelsko ?
Bild

/Kalle
För mig så ser det ut som att den har gått av pågav att den har varit för kort å efter en tid så har den lossnat.

Angående det där med att skarva den kan ju nästan vara nödvändigt eftersom att den ser kort ut *__*.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Jo den ser allt lite kort ut. Jag hittar inte kabelskon som har varit på kabeln, den har säkert åkt in i dammsugaren för länge sen :lol: Ska ta tag i detta till helgen :arrow:
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 91
Kostnad kamremsbyte

Cirka 11 000 kr på Bilia, 2025, för en […]

Byta bromsok bak v50 d3 2012

Det brukar underlätta om man slackar vajrarna[…]

V60 CC svart list runt hjulhus