Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
S40T4 skrev:Nej, i fram är det bara att pressa in kolven! Man behöver inte skruva in den där...
exakt :D bara fram med en stor polygrip eller rörtång och pressa tillbaka kolven.
kolla även nivån i behållaren så det inte rinner över :P
Användarvisningsbild
av bjompa
grammse skrev:
S40T4 skrev:Nej, i fram är det bara att pressa in kolven! Man behöver inte skruva in den där...
exakt :D bara fram med en stor polygrip eller rörtång och pressa tillbaka kolven.
kolla även nivån i behållaren så det inte rinner över :P
Jaha ja.. då vet ja de då.. har inte bytt nå än men de hade ja väl märkt isf.. :lol:
Användarvisningsbild
av bjompa
Igår va ja till den lokala tinnersniffaren å hörde mej för va de skulle kosta att lacka om kofångaren bak å huven..
Kofångaren har en massa repor å skit då förra ägare kört in i nått utan att märka de då han inte hade sett de tidigare (I)
Huven är ju fullblästrad me stenskott å ser ganska rolig ut efter att man vaxat den.. (inte)

Iaf, skulle ja vilja ha dessa saker lackade så ville dom ha 3-3500kr, vilket ja tycker är ganska överkomligt,
å då är de inte svart heller. (bilen är ju grå :-DD )

För övrigt så kan ja ju meddela att de första slaget om siljan slutade me vinst för Leksand me 5-2.. Inte så oväntat då.. :-@
Användarvisningsbild
av bjompa
Ståhl skrev:
bjompa skrev:

För övrigt så kan ja ju meddela att de första slaget om siljan slutade me vinst för Leksand me 5-2.. Inte så oväntat då.. :-@
Ren tur!
Hahaha... som ja fattar de så va de spel mot leksands mål i 2 perioder... :-)-)
Men de ska bli intressant att se mötena under säsongen...
Användarvisningsbild
av Tomas88
Nu när det snackas hockey.

Jag lyssnade lite på radiosporten på väg hem från biltema i kväll. Där snackade de om elitserien och tydligen så hade någon med signaturen "Leksing tills ja dör" smsat in en fråga (som jag inte kommer ihåg). Kom att tänka på dig. Var det du?

Priset på lackeringen låter ju bra. När jag frågade om att lacka om bara min huv sa de att det skulle de kosta 3000+moms 3750 kr alltså.
Men jag ska kolla på ett annat ställe också.

"den lokala tinnersniffaren " :lol:
Användarvisningsbild
av bjompa
Tomas: Nej de va inte ja, å priset ja, de va faktist bra tycker ja å tänker troligtvis lämna in bilen nån gång framöver.
Fick ju en räkning från verkstan idag 15/16000mila servicen... Den hamnade på 4500:- de va de värt, mot volvos 9600:-

Ja nog tycker ja att du ska leta upp nån annan om dom ska ha dom där pengarna, måste ju finnas nån som är billigare i dina trakter me, dom ja va å hörde me lackar ju åt alla märkesverkstäder i Avesta, så de är ju ingen garagelakerare...
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
bjompa skrev:Kärringen va ute å gasade idag... De är ju kul när hon oxå kan sträcka ut benet lite..
(R) :?: :)

/Kalle
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 39

Det var ju det jag sa. Vissa ser bara problem. D[…]

Det har läckt i nån vecka bara lite sm&[…]

Uppdatering! Bilen är återigen ihopmon[…]