Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Pliind
eller nu låter den iofs som en mini-kuks amerikanare.. slutdämparen har rostat sönder och fallit i backen! kanske man ska köra som en kärring och sen när man får någon bakom sig så gasar man för fullt så att personen bakom tror att något har gått sönder i sin bil! och sen när man kommit 100 m sölar man fram igen.. och håller på sådär medans lill kuken växer i 2 mil! mmmm manligt 8) :lol:
Användarvisningsbild
av Nexus
Vårda språket :!: . Jag är ju från Knutby :lol: :lol: :lol:
Användarvisningsbild
av Pliind
Och jag har sommarstuga 1 mil därifrån! svär lika fint för det :)
Användarvisningsbild
av Nexus
Jag e ju från E-tuna :wink: Men akta dig för pastorn Helge fossmo eller vad fasiken han hette :evil:
Användarvisningsbild
av Pliind
äh han lär dö av tinitus av bilen innan han hinner ifatt mig, skiten släppte vid främre röret idag så nu ligger den på samma nivå som en traktor.

Jag har raka rör camaro! ;);););) mmmmanligt hahaha
Användarvisningsbild
av Nexus
raka rör på en 740 låter ju som en gammal BM traktor :lol:
Användarvisningsbild
av Pliind
höhö men ändå manligt i vissas tycke :roll:
nu har jag iaf monterat på det nya främreröret! ska fixa fram en svetsare snart som får äran att svetsa ihop min slutdämpare med avgasböjen så man slipper läckaget där.

utöver det så har man nyligen monterat diskanter på spegel plattan (har el speglar så är bara en tom platta där)
Användarvisningsbild
av Nexus
ska fixa fram en svetsare snart som får äran att svetsa ihop min slutdämpare med avgasböjen så man slipper läckaget där.
Skulle du inte bort med snorkeln bak???? eller ska det svettsas på andra sidan dämparen??
Användarvisningsbild
av Pliind
andra sidan ja :P böjen ska förmodligen kapas av i samma vända!
Användarvisningsbild
av Nexus
Annars kan du ju använda 740:in som fiske båt :wink:
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 64

Hej, en földfråga samma bilmodell, kam[…]

Stänkskydd