Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
Om du vill veta hur många liter som går i bagaget så är det bara att ta vattenslangen med en mättare och fylla på med vatten i bagaget tills det blir fullt :wink:

Det går in rätt så mycket i bagaget det enda problemet är att öppningen är så liten så det kan bli svårt redan där att få in stora saker, någon häst lär du aldrig få in :mrgreen: eller ja om nu inte hästen har löstagbara ben så kanske.... :P :P (R) :wink:
Användarvisningsbild
av White
Lillarapunzel skrev:Är det förresten någon som vet ungefär hur stort bagageutrymmet är på sedanerna?
Kommer i helgen ev. (förhoppningsvis inte!) behöva frakta en sak där, men vet inte om det går in?
Det är ett plastskåp, ser i både utformning och storlek ut som en soptunna. Väger ca. 30 kg och ja...Är rätt skrymmande. Går det in i bakluckan på Blå, tro?
Orkar du inte själv gå ut och mäta ditt bagageutrymme? :roll:
av Exyzäta
White skrev:
Lillarapunzel skrev:Är det förresten någon som vet ungefär hur stort bagageutrymmet är på sedanerna?
Kommer i helgen ev. (förhoppningsvis inte!) behöva frakta en sak där, men vet inte om det går in?
Det är ett plastskåp, ser i både utformning och storlek ut som en soptunna. Väger ca. 30 kg och ja...Är rätt skrymmande. Går det in i bakluckan på Blå, tro?
För att göra det måste man veta hur man får upp luckan, den kan ju vara låst.
av Lillarapunzel
Rådlös skrev:Om det inte går så har du ju ditt hästsläp. Där får du väl in 10 soptunnor? :roll:
Jo, men tänkte så man slipper ta med släp av något slag...Btw hade vi då snarare använt pappas 1 000 kg bromsade släp...
av Lillarapunzel
DayDreamer skrev:Om du vill veta hur många liter som går i bagaget så är det bara att ta vattenslangen med en mättare och fylla på med vatten i bagaget tills det blir fullt :wink:

Det går in rätt så mycket i bagaget det enda problemet är att öppningen är så liten så det kan bli svårt redan där att få in stora saker, någon häst lär du aldrig få in :mrgreen: eller ja om nu inte hästen har löstagbara ben så kanske.... :P :P (R) :wink:
Hahahahahaha (R) (R) (R)
av Lillarapunzel
White skrev:
Nej, jag orkar inte mäta bagage-utrymmet med en 30 cm linjal.......... (S)
Användarvisningsbild
av White
Lillarapunzel skrev:
White skrev:
Nej, jag orkar inte mäta bagage-utrymmet med en 30 cm linjal.......... (S)
Hur lång tid kan det ta? :roll:
av Exyzäta
Nej, jag orkar inte mäta bagage-utrymmet med en 30 cm linjal.......... (S)[/quote]
Hur lång tid kan det ta? :roll:[/quote]

Du får inte ställa så svåra frågor, vi vet ju inte om hon kan klockan ens?
  • 1
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 159

Hej. Har för mig att det finns två olik[…]

Volvo 740 startar inte

Hej, Japp batteriet är laddat, har även[…]

Tack för svaret. Då kör jag vidare[…]

740 GLT med AC (som inte fungerar) och tre rattar […]