Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Se där någon har varit och köpt lite Biltemaoriginal grejer (kantlist)
Jag tror nog att avskärmningen kommer göra sig snyggt i vitt, för det är ju inte direkt jätte mycket som är svart i motorrummet på 940 om man jämför mot en 850/X70.
robinb3rgsten skrev:Ja de klart då kan de ju vara trevligt att köra med andra fälgat
Ja jag stod och valde mellan Polaris och Galaxy när jag skulle köpa nya fälgar, men valet föll ju på Galaxy. :-)-)

DayDreamer skrev:Se där någon har varit och köpt lite Biltemaoriginal grejer (kantlist)
Jag tror nog att avskärmningen kommer göra sig snyggt i vitt, för det är ju inte direkt jätte mycket som är svart i motorrummet på 940 om man jämför mot en 850/X70.
Jepp! 89 spänn för tre meter kantlist var billigt! Svårt liksom att misslyckas med en kantlist! Haha! :P

Jo, tror det blir snyggt! Sedan blir det svart silikonslang och filter till det. :)
White skrev:
DayDreamer skrev:Se där någon har varit och köpt lite Biltemaoriginal grejer (kantlist)
Jepp! 89 spänn för tre meter kantlist var billigt! Svårt liksom att misslyckas med en kantlist! Haha! :P
Säg inte det, det är ju Biltemaoriginal och då kan man ju misslyckas totalt :roll:
Den kommer säkerligen från något annat ställe :mrgreen: dom har säkert köpt dem på swedol och sen stoppat ner den i en påse som ska vara öppen. På så vis kan dom lura kunder natt till att köpa något som dom tror är bra men i själv verket beter sig som 50 år gammal plast :lol: :lol: Biltema är att bra fräcka av sig ibland :P :wink:
White skrev:Haha! Har svårt att tro att dom skulle göra sig det besväret. :P Men man vet fan aldrig! :-O)
Biltema är ju alltid Biltema :mrgreen: :mrgreen:
  • 1
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 291

Eller det faktum att VW vill sälja nya bilar […]

...det hördes ganska kraftigt blåsljud […]

C40 körkomfort.

Troligt. Kort hjulbas, stora och breda hjul med l[…]