Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nightmare89
Så har varit i kontakt med FB idag å bilen kommer lämnas på måndag för värdering under veckan så får vi se vad det blir. Jag antar att man ska få pengar så man kan köpa en likvärdig bil?

De jag hittar på blocket mellan 0 till 29K är ju fana lik *__* antagligen är det fel på motor elelr å e klädseln helt sönder sliten. Rost värkar det vara i mängder på alla bilar + att de har gått runt 27K. Liksom å de som inte har rost å gått runt 20K e ju de med 125Hk kul va faan tror fb mans kan köpa? jag vill ju ah pengar till en lika dan trevlig bil. Eftersom att det skulle kosta runt 28K att fixa så undrar jag vad man kommer få av dem kommer ju inte räcka till en likadan bil jag har nu. Vet inte fall de lägger på något när koppling för 10K fixades föra månaden nya stötdämpare runt om nya skivor på bilen + nytt batteri å lite andra saker tar de hänsyn till det?
Användarvisningsbild
av päpplet
Du kan väl förhandla med dom om sånt för första budet du får lär väl knappast räcka till någonting likvärdigt.
Användarvisningsbild
av Nightmare89
Jaha Fick idag ett samtal av FB där de sa att jag kund efå 17K för min bil????

liksom jag bara men vadå du får bil ens närheten av den jag har för den pengen??? var **** får ni de priserna ifrån? De bara vi jämför vad bilhandlare tar betalt... Då jag svarade jag vill gärna ha numret till han som säljer en 98 nästan rostfri med 20K på mätaren å 2.0T motor. DET FINNS INTE! de kostar ju typ runt 25K på blocket. Så nu känns det som att jag behåller bilen å ber mitt företag ** åt *****!!!
  • 1
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 135

Har haft volvon sen 2014 , hade gått 10000mi[…]

Volvo 760 elhissar

Hej, har en Volvo 760 1988 som elhissarna bak inte[…]

Den källa jag hittade påstod att &aum[…]

Bromsvätskan kommer inte fram