Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Denna montering jag tänker på som kanske passar HP stereon, då behöver du ingen extra box utan kopplar bara in det direkt i stereon, men vet inte vilka bilar det passar tyvärr. Inget art nr på själva satsen heller men här är ju iaf original monterings anvisningen från volvo!

http://accessories.volvocars.com/Access ... 1/V50_2009

Hoppas det hjälper
Mini_ice: hoho det var inget litet jobb för att få dit den! Men det ska jag helt klart forska vidare på. Tack!

On topic: idag kom sommardäcken på. Smhi (ja, jag vet att det finns vettigare tjänster) säger plusgrader hela helgen så peppar peppar!
Det blev tillslut ett par Dotz Roadster HG i 19". Efter många om och men så kom jag fram till att det ändå var de jag kikade på redan innan jag köpt bilen.
Här är den precis utrullad, tycker de gör sig bra med resterande matta silverdetajler och framförallt den blåa lacken.
Bild

Novis med bil som jag trots allt är, så måste jag säga att det kändes om en helt ny bil! 19" känns och ser helt rätt ut och bullret är visserligen påtagligt men ändå överkomligt. Det är bättre än dubbdäcken. ;)
grillchips skrev: On topic: idag kom sommardäcken på. Smhi (ja, jag vet att det finns vettigare tjänster) säger plusgrader hela helgen så peppar peppar!
Du får hålla dig till att köra bil mellan 10:00-17:00 närmsta veckan då.. För på mornar, kvällar och nätter kommer det fortfarande vara rejält med minusgrader i Stockholm. Ner mot -10 blir det under kommande nätter.. då ska du se att det inte är plusgrader före 10, och isfläckar i skuggan ett tag till. Så kör försiktigt.. :)
Ja absolut, man får passa sig förstås! De vägar jag kör till och från jobbet på är dock ordentligt uppkörda och ganska väl trafikerade vid det här laget så förhoppningsvis ska det gå bra. :)
Snyggt som tusan ! Jag minns inte vad som skrivits men är de sänkning på g ? Tona rutorna ?

Och som Brainy säger så undrar jag vad de är för profil ? :)
Tack hörrni! Sänkning blir det men min kunnige mekhjälp bor 35mil ifrån mig så det blir vid nästa besök till hemstaden Skövde.
Profilen på gummit har faktiskt 225/35 men håller med om att de ser högre ut på bilden.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 50

Jag har haft samma problem på en båt o[…]

Bytt Tankarmatur 240 1986

Förpunpen ska väl gå kontinuerlig[…]

Tack så mycket för snabba svar! Jag ska[…]

Får ju hoppas han inte gjorde🙄