Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nightmare89
White skrev:Hur uppstod skadan då? Har missat det!
Vet dessvärre ej upptäckte det bara när jag gick till bilen för en dag sen. inget som ätr trasigt eller så heller saknas bara lack där :shock:
Användarvisningsbild
av Nightmare89
bjompa skrev:Ser lite ut som ett vanligt lacksläpp.. Dåligt underarbete :wink:
Nja tvivlar på det han som gjort det här har gjort alla grejer åt mig och alltid varit sjukt bra!!
Kan dock ha ed att gör att den här baken var begagnad=? Kan ta å trycka högtrycken dikt mot plasten utan att det blir märken i lacken så något e knas just där... Aja spelar ingen roll har pratat med lackeraren å han fixar hela listen åt mig för 200kr :-)-)
Användarvisningsbild
av Nightmare89
Forssen skrev:Vad är det för skojj som kommer på bilen då den stod i karby idag igen? ;)
>Ha ha går du där å tittar?==== :D :lol: :lol: :twisted: :twisted: :twisted: Jadu det kommer hända sjuka grejer.. Du får väll följa tråden!
av Forssen
Nightmare89 skrev:
Forssen skrev:Vad är det för skojj som kommer på bilen då den stod i karby idag igen? ;)
>Ha ha går du där å tittar?==== :D :lol: :lol: :twisted: :twisted: :twisted: Jadu det kommer hända sjuka grejer.. Du får väll följa tråden!
Finns ett löpspår upp i skogen bakom karby däck, springer där på luncherna så ja.. ;)
Yes nu kör vi en upp då!! Har hänt rätt så mycket de senaste Veckorna!

Bland annat så har lite fler kameler bosatt sig under huven :D
Bild
Hämta stora paketet!!
Bild
Nice hela kittet!!!
Bild
Packat å klart å mot ladan trots att bilen går som en yaris....
Bild
Frame i ladan så sjukt nice med en riktig plats att arbeta på!!

Montering då??? jadu va ska man säga= har ju inte tummen i **** ha ha
tog mig dock 9 TIMMAR 8O 8O :cry: :twisted:
Det där med lätt att montera perfekt passform nja?=
Bild
Hur tänkte man där? hur får man av den bulten??? kom ju faan inte åt me något verktyg-... Slutade med att jag fick ligga under bilen med armen inklämd mellan alla grejer å dra i bulten ett 10dels varv åtgången sen nytt grep... tog 1 timma innan den bulten kom loss.
Bild
Trode mina problem var över när jag fått ner skiten men ej.. lamba faan ville ju inte gå bort. Slutade med att hela skiten åkte fast i skruvstädet å den största rörtången som fanns åkte dit... Efter mycket **** '''' så kom dne loss va helt rostig skiten med :x
Bild
Nya vs det gamla^^ Kan ju säga att det inte är lätt att anpassa allt under en bil där man knappt kan ligga under å så ska man samtidigt trycka ditt ett grenrör på plats ha ha.
Bild
Nu så fint å snyggt!
Bild
Kan ju säga att den här delen var bajs.... efter att tryckt dit nästa del så ska ju sj böjen på vilket inte gick var bara att slita den skiten IGEN å inn till skruvstädet... fram ved kapen å dra av 2cm från varje del sen så gick det bra^^
Bild
Dax för montering då igen..
Bild
ÄNTLIGEN på^^ blev sjukt bra^^
Bild
Mycket utrym det fanns^^
Bild
Nice äntligen på^^ [vet att klamern sitter fel!!!]
Bild
Burken"""
Bild
Bild
Nästan japs varning här...
Bild
Fixade klamrarna.
Bild
Obs bilen har fått sig en dusch på den här bilden..

YAAAY
Ja vad säger man han inte mer en rulla till macken så BOOM trodde motorn exploderade... visade sig att jag fått en bult i ena däcket..
Bild

Lool rolig bild ena tar foto å ena gör tummen upp ha ha.

Blev till att krypa hem de 6milen i50 kul..
Dagen efter så fick mina reserv sommardäck åka på.
Bild
1 nytt däck till 18t komemr efter semestern.
Bild
Blev nog rätt så varmt här?

Ja det var väll allt för mig!

En lite summering då?

1. Enligt JT ås ska deras system vara lätta att montera å bra passform? betyg 4 av 5

2. Volvos planering av bultar -5 av 5

3. Undvik skruvar!! däcken mår inget bra av dem... 1500kr fattigare :cry:

Då har bilen numera ett litet chip i sig å ett maxat system med racerkatt 300cl på sig... runt 260 vilda kameler så nu jävlar rör den på sig!!
Max ladd är runt 1.5
Ser mkt bra, kul med många bilder. JT passform har alltid varit värdelös kommer ihåg när jag monterade 3" på min gamla 850R passade inte för fem öre, fick göra om vissa krökar och kapa rören då nått var för långt
men JT är ganska billiga :D kanske just därför :lol:
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 35

Här kan du köpa ny kontakt, egentligen b[…]

Mottagare sitter i innerspegeln om jag minns.

XC60 2026 pureläge

Modeller fram till ~22 med 11,6kWh batteri har b[…]

Vet inte vad det sitter för glödlampor m[…]