Yes nu kör vi en upp då!! Har hänt rätt så mycket de senaste Veckorna!
Bland annat så har lite fler kameler bosatt sig under huven :D

Hämta stora paketet!!

Nice hela kittet!!!

Packat å klart å mot ladan trots att bilen går som en yaris....

Frame i ladan så sjukt nice med en riktig plats att arbeta på!!
Montering då??? jadu va ska man säga= har ju inte tummen i **** ha ha
tog mig dock 9 TIMMAR 8O 8O

:twisted:
Det där med lätt att montera perfekt passform nja?=

Hur tänkte man där? hur får man av den bulten??? kom ju faan inte åt me något verktyg-... Slutade med att jag fick ligga under bilen med armen inklämd mellan alla grejer å dra i bulten ett 10dels varv åtgången sen nytt grep... tog 1 timma innan den bulten kom loss.

Trode mina problem var över när jag fått ner skiten men ej.. lamba faan ville ju inte gå bort. Slutade med att hela skiten åkte fast i skruvstädet å den största rörtången som fanns åkte dit... Efter mycket **** '''' så kom dne loss va helt rostig skiten med

Nya vs det gamla^^ Kan ju säga att det inte är lätt att anpassa allt under en bil där man knappt kan ligga under å så ska man samtidigt trycka ditt ett grenrör på plats ha ha.

Nu så fint å snyggt!

Kan ju säga att den här delen var bajs.... efter att tryckt dit nästa del så ska ju sj böjen på vilket inte gick var bara att slita den skiten IGEN å inn till skruvstädet... fram ved kapen å dra av 2cm från varje del sen så gick det bra^^

Dax för montering då igen..

ÄNTLIGEN på^^ blev sjukt bra^^

Mycket utrym det fanns^^

Nice äntligen på^^ [vet att klamern sitter fel!!!]

Burken"""

Nästan japs varning här...

Fixade klamrarna.

Obs bilen har fått sig en dusch på den här bilden..
YAAAY
Ja vad säger man han inte mer en rulla till macken så BOOM trodde motorn exploderade... visade sig att jag fått en bult i ena däcket..
Lool rolig bild ena tar foto å ena gör tummen upp ha ha.
Blev till att krypa hem de 6milen i50 kul..
Dagen efter så fick mina reserv sommardäck åka på.

1 nytt däck till 18t komemr efter semestern.

Blev nog rätt så varmt här?
Ja det var väll allt för mig!
En lite summering då?
1. Enligt JT ås ska deras system vara lätta att montera å bra passform? betyg 4 av 5
2. Volvos planering av bultar -5 av 5
3. Undvik skruvar!! däcken mår inget bra av dem... 1500kr fattigare
Då har bilen numera ett litet chip i sig å ett maxat system med racerkatt 300cl på sig... runt 260 vilda kameler så nu jävlar rör den på sig!!
Max ladd är runt 1.5