Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ståhl
Lär väl bli så :P

inte så jädra bra att hälften läcker ur när bilen får stå..
Hade typ kvarts tank när ja ställde ifrån mig bilen i förrgår, och idag när jag skulle ut så var den nästan nere på reserven.
Dags att fixa dendär jävla läckan.
Användarvisningsbild
av Ståhl
Händer inte mycket här. Förutom att den fortsätter att läcka soppa.
Bilen ska dock få agera pendlarbil nästa vecka ca 20 mil ToR varje dag.
Måste bara få igång en tempmätare så ska det nog fungera fint, förutom att den kommer läcka soppa som fan.
Fick en givare till mätarn idag så ska se om jag lyckas få i den i helgen tänkte jag. :roll:
Var på en bilträff idag och såg att den ser fan inte normal ut nu när den är vrålstukad.. Måste kapa fjädrarna bak!

Känns som det är dags för en bildupdate här snart..
Användarvisningsbild
av Ståhl
Haha Dalmans, än är det nog ingen risk. Längsta jag ägt en bil är ett år på dagen precis. 142an ägde jag mellan 13 juni 2008 till 12 juni 2009. Så där ligger rekordet ännu :wink:

Får hoppas att bilfan håller tätt i en vecka till iaf.
Användarvisningsbild
av Ståhl
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Fick för mig att gå ut å sätta i mätare.
Då tempmätarn gav upp under toppbytet så fick ja sätta i en feltemamätare. Dock behövs en adapter till givarn.
Som ni ser så har ja inte satt dit nån kofångare bak än heller.
Och ni måste verkligen gilla mitt utblås. :wink:
Användarvisningsbild
av Ståhl
Kan säga att bilfan har hållt sig fungerande med 20 mil pendlande ToR en hel vecka!
Var lite tveksam i början, men den gjorde ifrån sig mycket bra!
Räknat ut att den drar typ 0,9-1.0 vid långkörning, om man ligger å trycker i 130 blås. :D

Måste dock hitta mig en adapter för tempgivaren, vilket dom borde ha på den lokala bildelsfirman.
Och sänka den bak bör jag också göra, och slänga på kofångaren.
Börjar bli irriterande att ha den slängandes runt i skuffen när man är ute på bredden :lol:
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17

Bud från utländsk intressent för […]

Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]

Kör Ctek Njord med lastbalansering

Baklucka låser ej