Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Kompe
Hade du el-taklucka eller mekanisk? :| Vad är det som har havererat?
Användarvisningsbild
av Kompe
Då tycker jag att du borde uppgradera Eccy :lol: Du som har en lyx-volvo borde ju ha en elektrisk :wink:
Finns inget finare än att trycka till på knappen när det är varmt och solen lyser och släppa in ljuset när man glider 8) (D)
Användarvisningsbild
av eccy243
Det som har havererat är konsolerna som lyfter och drar ner luckan. Vänster har spruckit rakt igenom. Finns inte att köpa löst. Så jag lär ha ett nytt vajerpaket. Finns på GCP för 5000 spänn. Om nu inte nån har en fungerande mekanism liggande och skräpar i bakfickan. ;)
Användarvisningsbild
av Kompe
SA4AQS skrev:Han får skaffa glastaklucka så kan han släppa in ljus och köra med AC:n
Det är ju sant, svalt och skönt men samtidigt ljus. Dock ger det inte samma känsla utav frihet som en öppen taklucka ger :-DD :)
Kanske bara e ja som e knäpp, va vet jag men så tycker jag iaf ;-// 8)
eccy243 skrev:Det som har havererat är konsolerna som lyfter och drar ner luckan. Vänster har spruckit rakt igenom. Finns inte att köpa löst. Så jag lär ha ett nytt vajerpaket. Finns på GCP för 5000 spänn. Om nu inte nån har en fungerande mekanism liggande och skräpar i bakfickan. ;)
Trist :/ Regnar det in? Har du kollat på skroten?
Bara att ta med vinkelslipen och skära ett sparbösse hål :-@Sen har du ju en komplett insats :wink:
Användarvisningsbild
av eccy243
Bilen stals inatt från Ekholmsnäsvägen 44 på Lidingö. Regnummret är LTA254. Den såg ut exakt som på bilderna när den stals. Önskar gärna att ni hör av er om ni ser eller vet något. Håll även utkik efter några unika delar.
Till exempel:
Rött armstöd med mugghållare frammåt och bakåt.
Röda tygmattor.
Trälist runt instrumentpanel, med ursågat för att få plats med tiduret till bränslevärmaren.
Pennfack i trä.
Hör av er via PM eller svar här i tråden!
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17

Jag hade detta meddelandet på min 2014 V70 t[…]

Så här i efterhand hade jag aldrig k&ou[…]

Blond läder eller ej

I den XC70 jag hade tidigare, med Blond kläds[…]

Koppling som fastnar halvvägs