Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Nice jobb :D Snyggt med lite maskeringstejp hoppas du slipper färgsläpp den första säsongen.
Urk påminn mig inte om det då måste jag ha pengar för att fixa nya sulor :???: :???:
jaha...

idag rullade jag in på verkstan med bilen :D :-O)
var meningen att jag skulle sänka bilen men så blev det inte.. tog tag i avgasningsröret som var en aning defekt.
världens glipa mellan grenrör och avgasröret, bara för en mutter till bultarna där fattades. Tur man har resurser för att hitta en ny mutter.
Sen var det av innan första ljuddämparen som jag sen kasserade, man kan ju inte åka runt med en heltyst bil heller :twisted:
Så jag tog och lappade ihop en bit rakt rör istället.. så nu finns det bara en ljuddämpare på bilen och det är den längst bak.

men kan bjuda på lite bilder också 8)

Bild
lite av kanske ?

Bild
Hittat ett fint rör att ersätta dämparen med

Bild
Det blev skitbra

Bild
Då satt det där.. vart arg på röret som är efter grenröret för mitt hittade rör passade inte i det röret så jag fick lov att svetsa fast det. Och kolla min snygga upphängning.

Bild
Hoppas det funkar..

Bild
Sen hittade jag ett rosthål.. enda rosthålet på hela trösklarna.

Bild
Hittade en rörbit till och tog bort volvo-ormen och satte dit ett rakt.

Bild
Och jag fixade även till så mitt luftfilter satt lite högre upp.

Bild
Bild
Kommer snart 81ans kofångare också.

Bild

:roll:

lite tur hade jag också, fick soppatorsk precis när jag rullade in genom portarna i verkstan.
Men nästa steg i detta blir troligtvis en sänkning..med lite tur.

Släng in en kommentar :-)-)
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 42

Elbilsmärket Nio har automatiserat batteribyt[…]

Säkra bakluckan vid frakt?

Aha, tänkte mer att det kanske fanns nå[…]

Volvo s70 läckande bränsleslang