Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
Jag släppte en tår på jobbet idag. :cry: De smälte ner 300 Volvo Emblem till lastmaskiner.(Volvo ska nu göra de i plast )Men någon vänlig spara några till mig. Men det får ej komma ut. :wink: Alla skulle smältas och Volvo betala för de vi smälte ner.
Jag kan ju byta mitt i grillen till ett som är STORT :lol: :lol:
Användarvisningsbild
av Pliind
haha :D sätta den på bakrutan 8)
Användarvisningsbild
av Nexus
På Bakluckan :-O) :-O) Den ska vara ren och slät som en nypudrad bebis rumpa :wink: :lol: :lol:
Märket är inte bauta stort :???: bara 100X100mm och 10mm tjockt och i Aluminium :)

*edit* läste fel på bakruta/lucka trött som fan :(
Användarvisningsbild
av Pliind
;)

nya sätesöverdrag, storlek: extra tajta... universal my ass... ser ut som rosa fast de är röda..

Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
sweeman :!: Micro har komplett kitt med rosa rattmuff, bältespads, mattor, klädsel mm . När du ändå e inne lite på rosa TEMA :wink: :wink: :wink:
Användarvisningsbild
av Pliind
<_< ska se om jag får tag i en röd textilpenna och få klädseln lite rödare..
Användarvisningsbild
av Nexus
Sweeman skrev:<_< ska se om jag får tag i en röd textilpenna och få klädseln lite rödare..
Jag köpte en gång en klädsel på JULA det var inte samma i som bilden på påsen och mera rosa än rött, snacka om man blev lite :???: :???:
Användarvisningsbild
av camaro69
sweeman.

Du verkar passa i fjollrosa.
Akta aktern. :wink:

Är 740:n ljuddämpartrimmad? :lol:
Användarvisningsbild
av Nexus
Är 740:n ljuddämpartrimmad?

Fetaste slutröret kommer på snart :) Med en fattig student plåska tar det tid att göra en groda till prins :wink:
Användarvisningsbild
av Pliind
camaro69 skrev:sweeman.

Du verkar passa i fjollrosa.
Akta aktern. :wink:

Är 740:n ljuddämpartrimmad? :lol:
att du orkar hålla på.. nej ska inte få den att bröla som en mini-kuks amerikanare!
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 64

Hej, en földfråga samma bilmodell, kam[…]

Stänkskydd

Personligen tycker jag att det saknas något […]

Tips få ut ABS givaren fram

Jo larmet va sensor höger fram. Köpte en[…]