Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lucif3r skrev:Kan ju inte varit nå skräpmedel iaf, om listerna började reagera så fort :)
Nej det kan det inte ha varit men jag tycker att det är konstigt att tjärfläckarna inte löstes upp.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lucif3r skrev:Du lämnade säkerligen inte medlet på bilen tillräckligt länge, av förstårliga själv. Tjära är ju det mest envisa skit att få bort från en bil.
Nej fick ju lite panik när jag såg att listerna inte mådde så bra :shock:
White skrev:Tjärfläckar går fint bort med lacknafta och en mjuk trasa.
Ok får testa det undrar om det fungerar på flyg rost?
Jag vet vart flygrosten kommer ifrån och den kommer ifrån bromsen HB när beläggen tog slut och det blev stål mot stål. Så nu är hela bakpartiet av bilen full i flygrost :(
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lite bilder på hur det blev med vindavisarna :) Snart ska jag plocka bort extraljusen, som ni kanske ser så är dom målade i samma färg som bilen.

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
White skrev:Riktigt tjusigt! :-)-)

Gott att extraljusen åker av, snyggare utan. :)
Tack :D

Ja jag behöver ju ha extraljusen på vintern för mina reflektorer är så dåliga att det knappt lyser upp något alls med helljuset, det ska att bli nya strålkastare fram någon gång :)
Lucif3r skrev:Nope... :|

Extraljus är verkligen inte snyggt på x70. Fronten är inte ett dugg byggd för det. Sen borde det vara spöstraff på att täcka för XC-grillen ;)
Du har inga stag som går in genom grillen för att stötta extraljusen eller?
Nej precis som du säger så är extraljusen inte snygga för bilen men dom vart iaf bättre när dom blev lackerade än svartmatta som dom var förut :| Stagen sitter igenom grillen och är fast limmade i kondensorn :) Nä skoja bara stagen sitter fast skruvade framför grillen i fronten kanske har någon bild på det.
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 252

Nej precis märkte det. Nu är den bytt oc[…]

Xc70 aut Vxlåda awd d4 2016

Långskott Prova att slå ac’n , o[…]

V50 T5 oljeförbrukning

Först o främst den kräver inte a5/[…]