Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Tvättade bilen idag och jäklar vad förbannad jag blev :evil: :-(O) La på avfettningen på hela bilen tänkte först när jag började att jäklar vad det skummar sen när jag hade lagt klart med avfettning på hela bilen så känner jag att det luktar konstigt :???: Känner igen lukten och kan inte riktigt placera den men efter några sekunder så kom jag på vad det luktade och det luktade fälgrengörning :shock: Gummi listerna på bilen började att lösas upp tog jag fingret på dom så blev fingret alldeles svart och det samma gällde däcken :-O) Så fort på med högtrycken för att få bort skiten. Som tur var så klarade sig allt :D för att vara så starkt så tycker jag att det var konstigt att inte tjära fläckarna försvann ??:-/ skit samma jag har ett avfettningsmedel som är superbra till just det :)

Det var inte jag som tog fel medel utan det är några klantar som har laddat maskinen med fel medel eller inte spätt ut avfettningen man har noll koll på vad man får vaxet var slut också och det står ju inget om vad som är slut.

Sen så har jag även monterat in xenonlook lampor blev ett spontan köp kostade knappa 100kr sen så köpte jag mig också en jävligt stark dubbelhäftande tejp till ögonlocken då dom har lossat hela tiden så nu hoppas jag att dom sitter fast igen :)
Senast redigerad av 1 DayDreamer, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Det var inte jag som tog fel, kanske skulle ha skrivit det :roll: Det var på en station med gör det självbås så man har inte en aning om vad som funkar eller ej, vaxet var slut också för den delen :x
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Fick inte ett skit det är en obemannad station. Förstår att det går dåligt för dom när folk inklusive mig tar med egna produkter fast man inte får :lol: men skiten fungerar ju inte så vad ska man göra :roll:
Användarvisningsbild
av DayDreamer
White skrev:Jäkla tur att inget blev förstört! :-O)
Ja det hade vart fint om den blivit plåtren :roll: :cry:
  • 1
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 252

Nej precis märkte det. Nu är den bytt oc[…]

Xc70 aut Vxlåda awd d4 2016

Långskott Prova att slå ac’n , o[…]

V50 T5 oljeförbrukning