- sön 27 jan 2013, 21:20
#722465
Enligt Autotech ligger ATM420-trimsteget på runt 420hk.. jag hoppas på att kunna kräma ut runt 450hk ( som Autotech-Patrik hade i sin C30 ) då jag köper köper till lite saker som inte ingår i trimmet.
Får se vad motorn kommer palla.. jag är nästan inställd på att den kommer rasa i sommar och jag blir tvungen att köpa en ny motor ;-// :roll:
Brainy skrev:Hehe och jag tycker jag investerar med sänkning och 20" :twisted:Hehe.. försöker att inte tänka på vad allt kostar i slutändan :mrgreen: ;-// Därför jag köper en/två delar i taget.. på något sätt känns de "bättre" i plånboken.
420hk, då rör det sig bra! Ska bli intressant att följa.
Enligt Autotech ligger ATM420-trimsteget på runt 420hk.. jag hoppas på att kunna kräma ut runt 450hk ( som Autotech-Patrik hade i sin C30 ) då jag köper köper till lite saker som inte ingår i trimmet.
Får se vad motorn kommer palla.. jag är nästan inställd på att den kommer rasa i sommar och jag blir tvungen att köpa en ny motor ;-// :roll:
Volvo V60 B4 R-Design -22
Såld men saknad
Volvo V50 T5 R-design (2008) - Autotech ATM420 / K16-turbo / Quaifediff m.m / 404Hk / 545Nm
Såld men saknad
Volvo V50 T5 R-design (2008) - Autotech ATM420 / K16-turbo / Quaifediff m.m / 404Hk / 545Nm