Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Kan säga att Borsch torkarna rockar för mig! Det ända ljud som kommer är när torkarna går igång och när dem åker tillbaka, ni vet dem två vanliga ljuden så att säga, men det är inga problem att leva med, men annars upplever jag som att torkarna går mycket tyst och mjukt mot rutan! :)

Värt varenda krona! Splendid! :D

Äntligen en uppdatering igen för denna lilla tråd!

Här kommer en lite sneak-peak på mina nya sommarfälgar som blir monterade på bilen förhoppningsvis på torsdag nästa vecka!

Bild

Fler bilder kommer, men kan ni gissa vilka fälgar detta kan vara? :)
Här kommer äntligen en till uppdatering i tråden.
Denna gången är det dem helt nya Continental SportContact 3 med fälgskydd däcken samt dem nya fälgarna som hter "Arcadia" och är Volvo original fälgar med Nebula stil.

Fälgarna lämnades in till PulverTeknik i Kungälv utanför Göteborg.
Fälgarna köptes begangnade var lite kantstötta och det var höger fram som var värst och PulverTeknik har gjort ett förbannat bra jobb med fälgarna. Dels få dem släta igen och lackeringen, är så GRYMT nöjd! Bara så otroligt dumt att jag glömde ta en bild på hur fälgarna såg ut innan... men kan säga det att fälgarna såg INTE ut som dem gör nu ;)

Bild

Continental SportContact 3 med fälgskydd som beställdes från Däckonline.se!

Bild

Slänger upp bilder på bilen senare med dem nya fälgarna monterade, har tagit bilder men bilen är för smuttsig för att det ska vara lönt :)
Kommer tvätta bilen imorgon eller på måndag.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 18
Byta inre drivknut problem

Hur har det gått? Samtidigt nyfiken på[…]

Hej! Jag har en Volvo V70 2,4T, 2001, 365 000 km[…]

Tre år med Volvo V90 CC

Ovanstående livslängd på bromsbel[…]