Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Själv spinner jag med endast 116 hk.
Vad e det för kul lampa som varnar där då??
jag tycker det är riktigt bra vändradie på V70:in jämfört med mina tidigare framhjulsdrivna bilar.
Men med platådojjor på länkarmarna blir det nog avsevärt sämre vändförmåga :P
SUCK!!!

Läs så förstår ni mitt suckande.

Brukar kolla fälgarna minst en gång per dag och dom 2 senaste dagarna inget undantag.

Kom hem igårkväll efter jobbet och skulle köra in bilen i garaget, synar fälgarna och ser att en är repad och en annan har ett jack i sig, förbannande kärring tänker jag och kör in bilen.

Pratar med henne imorse och hon svarar "jag har inte varit in i nåt, snart tar jag bussen för man vågar ju inte använda bilen"

Ikväll så synar jag igen, nä nu jävlar!!!

Hon har skrapat sönder halva fälgen :-O) för mig så är den "sönder" eftersom skrapad fälg ser förjävligt ut.

Jag går in och ifrågarsätter henne, får till svars att hon har banne mig inte varit in i nåt och fan att man inte ska kunna använda bilen :-O)

Så nu sitter 15" på igen, i 2 hela veckor kunde man läska sig med 19", fan va jag är sne nu och jag har bestämt mig nu att nu så lägger jag ner projekt göra bilen finare för det är ingen mening när ens andra hälf förstör det

Jag är en olycklig människa nu :cry:
Du får köpa en annan bil till frugan så du får ha V70`n ifred. :wink:
Man måste ju märka om man är emot en trottoarkant tycker jag. :roll:
Tråkigt det som hänt är det iallafall, fälgar är ju långt ifrån gratis. :cry:

Själv är jag extremt försiktig om jag tvingas parkera vid en trottoarkant och undviker det helt och det finns bättre parkeringar.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 37

Laddade batteriet direkt på polerna med din […]

Har haft samma, bytte olja och filter Haldex gen. […]

I Polen kostar ett rutbyte på en 850 ca 1900[…]

Vilka motorer var våt kamrem?

Vilka av motorerna i V60 har kamrem i oljebad?