- tis 12 jul 2016, 21:07
har tanke på att pilla loss dom nuvarande och trycka in dom nya, borde gå enkelt, var ju expert på att få ut dom i min gamla v70-00, så borde inte vara så himla svårt i denna heller =)
Man vill ju inte ha sönder grejerna som du säger, blir oftast så när man pillar och gör fel, då skiter det sig.. :)
fyfan, tur det inte hände något, jävla stolpskott! känner igen det där jag med, jag är iallafall inte den som viker undan, har kört lastbil lite överallt, både flyttcontainers och annat , alltid kul när man möter dessa muppar som tror det är rallysträckor i skogen, när man kommer där 18m lång och 2.55m bred och 4.2m hög, min bromssträcka på grus/jord är inte direkt kort, och jag är inte den som väjer/backar, jag brukar viffta åt dom att flytta sig/backa, har t.om slagit upp fötterna på ratten efter att ha dragit i pbromsen, för att visa att jag inte ska nånstans hehe
ah förstår det, dock är det aldrig fel när man kommer över saker till överkomliga priser, därför jag nappade direkt när dagdrömmarn la ut det, aldrig fel :) får väl uppdatera dig sen hur det gått om det var ett helvete, sakerna trasiga eller om det gick enkelt, haha
Tette skrev:Well, jag har ju facelift mittkonsollen och har inte reagerat över någon färgskiftning och tala om. Enklast vore ju att byta vent mot vent och inte pilla med att få lös "handtaget" i ett stycke, rätt som det är går något fäste sönder och då är det ju som... ja kört :(dåså, då kanske det inte är så himla stor skillnad, om man inte verkligen verkligen kollar..
Jag känner igen det där med stolpskott som inte visar andra respekt i trafiken. Vi var ute på Hemsö fästning här i helgen och från den stora vägen går det en mindre skogsväg 6km in till själva området. Gott om kurvor och M - platser. Vad möter vi - jo en passat utan något mellan öronen i typ 60 knyck bakom en kurva. Typ 3 cm till godo innan vi hälsat på ett krondike..
Nädu, avundsjuk är väldigt onyttigt att vara har jag också hört :lol: Har väl lite andra prioriteringar för tillfället än inredningen men skulle något till rätta priset dyka upp så är jag inte den som bangar...

Man vill ju inte ha sönder grejerna som du säger, blir oftast så när man pillar och gör fel, då skiter det sig.. :)
fyfan, tur det inte hände något, jävla stolpskott! känner igen det där jag med, jag är iallafall inte den som viker undan, har kört lastbil lite överallt, både flyttcontainers och annat , alltid kul när man möter dessa muppar som tror det är rallysträckor i skogen, när man kommer där 18m lång och 2.55m bred och 4.2m hög, min bromssträcka på grus/jord är inte direkt kort, och jag är inte den som väjer/backar, jag brukar viffta åt dom att flytta sig/backa, har t.om slagit upp fötterna på ratten efter att ha dragit i pbromsen, för att visa att jag inte ska nånstans hehe

ah förstår det, dock är det aldrig fel när man kommer över saker till överkomliga priser, därför jag nappade direkt när dagdrömmarn la ut det, aldrig fel :) får väl uppdatera dig sen hur det gått om det var ett helvete, sakerna trasiga eller om det gick enkelt, haha