Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Släng ut den på Volvos instagram eller nåt. De delar ofta häftiga Volvobilder från glada kunder som vet hur man använder en kamera.

Norrsken är ballt. Såg det för två år sen här, hoppas det inte blev sista gången.

Edit: Kampanjen heter #VolvoMoment på instagram och drivs av Volvos internationella Instagram och Facebook. Jag tycker absolut du ska skicka in bilden :)
Riktigt nice bild, norrsken är så jäkla häftigt. Fick uppleva det några gånger under min gymnasietid i Arjeplog :) Men det var faktiskt ett litet norrsken här nere i Eskilstuna i lördags :)

Som Xerent säger, lägg ut den på Instagram med hashtaggen #Volvomoment #Madebysweden #Volvomagasin Eller så mejlar du in den till dom, såg något om det i senaste "Volvo Magasin" att man kunde skicka in till dom :)

Bild
jimlindeborg skrev:Riktigt nice bild, norrsken är så jäkla häftigt. Fick uppleva det några gånger under min gymnasietid i Arjeplog :) Men det var faktiskt ett litet norrsken här nere i Eskilstuna i lördags :)

Som Xerent säger, lägg ut den på Instagram med hashtaggen #Volvomoment #Madebysweden #Volvomagasin Eller så mejlar du in den till dom, såg något om det i senaste "Volvo Magasin" att man kunde skicka in till dom :)

Bild
Bilden är lagt ut på instagram under hashtaggen, och även skickad till Volvomagasin, skulle vara roligt om man kom med :)
Under tiden jag har ägt bilen har jag råkat ut för ett fel. Det var att kopplingen gav upp en vecka efter köpet :-(O). enligt Volvo var det tryckplattan som havererade. Så nu sitter det en sprillans ny koppling i bilen. :D tur att man hade beg-garantin annars hade det blivit dyrt.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 30

Två lambdasonder på 65k / 26år, […]

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem. Al[…]

230fk går snålt

Detta är enda jag hittat på hur man m&a[…]

Rostskyddstips