Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Ok det är ju bra :D det är som på den skroten jag är och plockar på, där verkar dom inte heller ha någon koll på delarnas värde, nu fick jag ju sist med 5st insprutare för 300 kr :D har inte ens kollat på bildelsbasen vad andra skrotar ska ha men troligtvis så ska dom ha rätt så mycket :|
White skrev:Ja det är kanon när man kan fynda! Gäller ju att bygga upp ett förråd! :wink:

Det lönar sig att söka bland olika skrotar på bildelsbasen, priserna varierar kraftigt. Försöker alltid hitta fina lågmilade delar till hyfsade priser, och det går att göra fynd som
nu! :D
Ja absolut men vissa grejer är det att ett jäkla överpris på, men det är ju inte bildelsbasens fel utan det är ju skrotarna som sätter sina fantasipriser.

Kollade även vad spridarna kostar på bildelsbasen och ungefär runt 250kr styck så där gjorde jag ett jäkla fynd.

Vad blir nästa grej för dig då att spana efter? Eller du kanske bara kollar lite då och då på bildelsbasen och köper dom grejerna som ser bra ut och är lågmilade.
Ja en kondensor kan vara bra att ha liggandes, man vet aldrig när man får ett stenskott i den eller när den får för sig att börja läcka.
White skrev:Dom brukar ju kunna börja läcka med åren ja. Att stå där då utan tillgång till kondensor hade varit surt!
Ja det hade inte varit någon höjdare :| Torkfiltret sitter ju även bra placerat på 940 till skillnad mot vad dom gör på 850 och X70 :) så antar att du inte är på någon jakt efter ett sådant?
  • 1
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 291

Är en svets diffad låda på den o […]

Låter ju nog som lagerljud och om det inte t[…]

Låg räckvidd Volvo ex30

Jag tror också att allt är precis som d[…]

Om du orkar kan du leta i sprängskisserna p&a[…]