Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
White skrev:Det är gött när grejerna funkar som dom ska! :-)-)
Ja det är det faktiskt när det väl fungerar :D
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Har provmonterat vinterhjulen som jag fick och dom passade utmärkt :D Men jag är osäker på om jag ska ha kvar dom eller ej vill ändå ha originalfälgar då jag tycker dom gör sig bäst på bilen och nej jag vill inte ha några original Chiron fälgar :wink: Dom jag helst skulle vilja ha är antingen Volans fälgar, Comet fälgar, Aquila fälgar, Canisto fälgar eller ett par R fälgar tyvärr är väl dessa fälgar populära som jag räknade upp så priset sticker väl iväg :cry: Annars så får jag nöja mig med ett par 16" Persus fälgar eller Meteor fälgar svårt detta är :mrgreen:

Här är iaf två bilder på hur fälgarna ser ut som jag fick.

Bild

Bild
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Titan är ju max 17" medans R-fälgen är 18" och uppåt men ju mer jag funderar desto mer osäker blir jag om jag ens tycker om titan eller R-fälgen.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
White skrev:Tycker att Volans är en jäkligt snygg fälg.
Ja Volans är en av mina favoritfälgar :)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Bilen rullar på bra än så länge. Har gjort en liten långkörning på 2mil men med en medelförbrukning som snittade 7,4 /100km på 90-väg så kan jag inte bli mer nöjd :D Tänka sig att en ny termostat plus fräscha brisk tändstift och två nya lambdasonder som fungerar och inget läckage på något ställe kan göra så mycket. Nu dom senaste dagarna har det blivit mycket pendlande in till stan cirka 1mil och alltid kallstarter och med en medelförbrukning på 10,2 så är det också helt ok för mig. Förut i höstas när allt felade så låg medelförbrukningen på 15,4 när jag pendlade till skolan så det är en rejäl skillnad.

Kan inte påstå att bilen är törstig på bränsle nu :D
  • 1
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • 252

Hej igen! Har du varit under bilen och inspekterat[…]

Hej, jag använder en autel någon bä[…]

Larmsystem

V60 cc awd 2,4 -16. När jag startar bilen s&a[…]