Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av tokig
Tomas88 skrev:
Bild

Var inte mycket kvar att slipa på här inte. Precis vid en av fästpunkterna också så det var inte mycket att göra.
Usch! När jag fick se detta insåg jag att jag själv har rost på precis samma ställe. Har sett rosten på skärmkanten sedan innan men kollade nu till fästet.. verkar inte se så lovande ut ... :(

har också en 01:a så antar att du inte är ensam om problemet.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Hoppas du får det lackat till en bra peng, det sura är att den redan är nylackad :(
Användarvisningsbild
av Tomas88
Nej det är jag säkert inte.
Det är ju nästan alltid så att när man ser rosten är det för sent.

Så behandling i förebyggande syfte är att föredra. Men det är ju inte så lätt om man inte köper en ny bil.
av tokig
Helt sant, men jag antar att anledningen är all lera och skit som fastnar under skärmen.
Plockade loss den för att laga lite annan rost och det var ju inte dåligt med skit.

Har ju ärvt min bil och den har inte blivit allt för bra skött, har bubblor i lacken runt hela bilen :( Får bli att laga det som jag kan laga själv..
Användarvisningsbild
av Tomas88
Severin skrev:Jag lider med dig Tomas, vet hur det känns
Ja du hade ju dina nya fälgar förstörda minns jag.

tokig skrev:Helt sant, men jag antar att anledningen är all lera och skit som fastnar under skärmen.
Plockade loss den för att laga lite annan rost och det var ju inte dåligt med skit.

Har ju ärvt min bil och den har inte blivit allt för bra skött, har bubblor i lacken runt hela bilen :( Får bli att laga det som jag kan laga själv..
Ja och salt i kombination med att inte alla är så noga med att sköta bilen.
Användarvisningsbild
av bjompa
Vinterdäck redan? Ni får väl inte snö å halka förän i januari, nån dag.
  • 1
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 137

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem[…]

Jag tror att möjligheten att dutta el är[…]

Jag har fått byta två ABS-givare p&ari[…]

God afton, gott folk! Har enligt bilbesiktningen […]