Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Tofulus skrev:Tufft med högtalarbygget i dörrsidorna! Personligen skulle jag inte våga påbörja något sådant, om jag inte hade en extra uppsättning dörrsidor...

He he det e bara att köra på^^ åker utan sidorna just nu :-DD
Yes då var dörrarna klara ska bara in i bilen. Högtalar gallerna ska lackas silvriga när det blir varmare så de passar in i bilen^^

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Kanske inte det bästa men är ruskigt nöjd med tanke på att det är min första plast bygge jag gör eller något sånt här :-)-) passformen kunde varit lite bättre den med men inget jag stör mig på he he.
Tofulus skrev:jaja du byggde "lösa" distanser för högtalarna... Trodde du plasta fast dem direkt i dörrsidan :D

Resultatet blev ju riktigt bra.

He he Blir det sen när det ska i 6or i dörrarna xd^^
Yes dax för en uppdatering då^¨ dessvärre så han inte mattkonsolen komma till helgen men de åker in under V mer bilder på de får ni. Nu kommer bilder på det påbörjade ljudbygget.

Lite bilder då :D

De nya baffarna i bilen nu blev riktigt bra^^
Bild
Bild
Det som han komma innan helgen
Bild
Bild
Provmonterar
Bild
Bild
He he den här får de inte med sig sitter fast i hela konsolen med 2 st montage skruvar.
Det här blev väll bra?
Bild
Bild
Sen för att vara riktigt jävlig fall de tänker skruva ur hela skiten då så får de ett par Torx T25 till möttes ^^
Bild
Så de går inte att få loss den he he + att de har ett larm som vrålar.
Gjorde i lördags ett impulsköp av ett par 8T subwoofers. Lågbudgetmärke men men ville kolla hur det var e så läss på den stora lådan *__*
Bild
Bild
Bild
Lite eldragning i 15- :twisted:
Bild
Bild
Mer bilder kommer på dem när de sitter i hyllan.
Så har även jag bestämt mig för att sänka ner staget i baljan.^^
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Sj lådan under där staget ska sitta är ej klart men kommer.

Fortsättning följer
  • 1
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 135

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem[…]

Jag tror att möjligheten att dutta el är[…]

Jag har fått byta två ABS-givare p&ari[…]

God afton, gott folk! Har enligt bilbesiktningen […]