Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Otroligt att AC fortfarande har gas kvar för det är ju normalt att det alltid läcker ut lite. Jag gjorde ju en AC-service på min bil förra året och efter det så blåser det riktigt kallt har dock inte mätt upp hur kallt det blåser.
White skrev:Är noga med att starta upp bilen då och då under vinteravställningen

Hoppas du inte gör som en f.d. bekant... Startar bilen kanske 1 gång i månaden under vintern...... I hela 30sek innan den stängs av igen.... F.ö. är det också en 945 automat, FTT och en -93a dock(och slö som ett jävla as ska tilläggas, min GL var mycket piggare, utan överdrift).
White skrev:Ja det är lite smått otroligt faktiskt. Är noga med att starta upp bilen då och då under vinteravställningen och ha ECC igång så inte tätningarna torkar ut. :)
Nu när jag tänker efter då har nog inte min bil heller vart fylld på gas sen den var ny, jag fyllde ju på såklart i samband med Ac-servicen. Har jag för mig rätt så tror jag att det låg någon stans på 400g köldmedel kvar i systemet inte illa efter alla dessa år :D
  • 1
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 291
Cigg-uttag maxström?

Hej Det står i instruktionsboken. Max str[…]

Parkslide är undantaget kravet på utr[…]

Fjærer foran V90 CC T5

Aktiv stötdämpning, Four-C (Continuously[…]