Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Stagern
Tackar :D

Då kan du komma hit och hjälpa mig göra en v90 baktorkare kåpa ;)

Här kommer lite försenade bilder men blev lite fullt upp igår

Bild
Bild
Bild
Ska fixa nya bilder på interiören imorron också :)

Här är anledningen till varför jag inte hann fixa några bilder igår :)
Bild
Bild

Så nu är de bara kabelhärvan kvar sen ska chassit bort :)

Tror de inte blir nån 16v turbomotor i Dagmar jag kommer nog satsa på att köpa en annan bil (typ en 240 1984 eller äldre) och hinka ner de i den och då gör jag troligen en adapter mellan b234:an och en th350 automatlåda så de håller för effekten, så behåller jag Dagmar som bruks/finbil så länge :)

tror jag även satsar på 60/40 fjädrar tillsammans med bilsteindämpare till sommarn istället för coilovers för att hålla nere budgeten lite
Användarvisningsbild
av Stagern
Får ursäkta att jag glömde ta nya kort på interiören förra helgen och har faktisk fortfarande inte hunnit ta det tiden går lite för fort ibland tyvärr :(

Men nu är 745:an redo för skroten iallafall allt som är användbart är bortplockat :)
Bild
Bild
Bild

Kabelhärva som ska skalas om och fixas till senare projekt :)
Bild

Ska montera på dom nya framblinkersena på måndag så tar nya fräscha bilder då igen och så ska hon besiktigas på torsdag :)

kommer troligen montera 100+ fälgarna den här veckan också, kan nog bli så att jag skaffar ett par 16/17 tums plåtfälgar och centrumvänder och breddar dom i sommar också men de beror på ifall tiden räcker till :)
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 24
B30a i en 740?

hur fasligt är det med regg efteråt? […]

Carplay trådlöst?

"2025 XC60 hade trådlös CarPlay&qu[…]

740 som krånglar