Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Plånboken fick tala lite där. Jag kör på dessa till nästa sommar och uppgraderar då. Jag vill ju faktiskt ha lite husfrid också. :D
Haha jo för tusan, det är klart. Men ska man dra det så hårt så skulle jag ju inte gått på 19" överhuvudtaget. ;)
Fick höra att detta gummi inte är i toppklass men presterar okej i mellanklass, typ. Jag lovar att uppgradera till nästa sommar! ;)
Det beror ju mycket på hur och vart man kör också. Är det fina väl underhållna vägar, man kör lagligt och lugnt osv så brukar dom flesta däck prestera 'bra'.
Åker man mycket "velodron" vägar (dvs, extremt ounderhållna) med mycket kurvor, kör mycket 'aktivt' (gasar mycket, bromsar hårt osv), så krävs det mer av däcken.
Ja precis, och med en flexi-motor på 125hk så blir det ytterst lite rally även fast den är hyfsat pigg. Oavsett så kör jag söndagskörning såfort lillpojken och sambon är med i bilen.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 50

Volvo v70 reglermotorer flera stycken stannat p&ar[…]

Tack för ditt svar. Menar du att skruva loss […]

OM RYSSEN KOMMER

+20 miljoner svalt ihjäl i Sovjet/Ryssland u[…]

Hejsan! Fick du ordning på detta fel? Har pr[…]