Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

har inte pengarna nu, blev dyrare än jag trodde med turbo. men ska ha det i minnet om det blir turbobygge i framtiden :D

ingen som har lite idéer vad jag kan hitta på med bilen som är billigt? har inga idéer förutom dom som kostar för mycket :(
det kanske vore något :) får åka in och se hur dom ser ut irl.

gjorde en liten tabbe förut, försökte få igång larmet. fick några dioder att börja lysa men blinkersen gick inte igång när man öppnade dörren, utan det klickade bara till. sen fick jag det inte att dunka med dosan så jag valde att skita i det. så jag plocka ur själva larmdosan och satte ihop inredningen igen. gissa på att startspärren gick i när jag tog ur larmdosan... så det var bara att skruva isär skiten igen.. :roll:
Nightmare89 skrev::roll: Ska du inte ha larm då? :shock:
hmm, det beror på vem som frågar :roll: nej men jag vet faktiskt inte hur jag ska göra. har ju inga instruktioner hur larmet ska vara draget. sen hade det fått tokryck och inte gått att stänga av. får fundera lite mer på det :)
har ett litet problem med hastighetsmätaren. det händer ingenting fören mellan 40-50 km/h där någongång hoppar den igång. saktar man ner till 30 efter det så funkar den men så fort man stannat så börjar det om. slår man till lite över mätarhuset så hoppar den igång tidigare. vad kan vara fel då?
jo jag tror med att det är glapp. eller hoppas hellre på glapp eller att mätaren börjar ge sig. tycker det räcker att jag inte kan ställa om klockan :roll:

har fixat lite idag med. har satt fast kablarna till steget. dock synliga men jag har inte bestämt om jag ska ha steget sitta där det sitter :)
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 28

Brukar det inte finnas möjlighet i dagens el[…]

Pilot Assist - finns det olika?

Min 2019 lägger av i 140 km/h, tror jag det &[…]

Carplay trådlöst?

Jag har själv sökt svar och lösning[…]