Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Anders har påpekat det redan :wink: Jag ska fixa det men allting som man måste beställa brukar ta lång tid för mig :P (skruvat.se givetvis) Är svart eller kromad bas snyggast :?:

X70 spolarmunstycken står också på listan :-DD
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Idag har jag gjort av med 1200kr på en ny mobiltelefon, jag hade haft ett kupévärmaruttag monterat och klart för de pengarna :roll:
Användarvisningsbild
av Nexus
det finns mobiler för 300 på stormarknaden!!! :-O)
tänk vad kul saker du hade fått för 1200 till bilen :!:
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Lugn bara, det kommer grejer till bilen också :-)-)

Jo jag hade en mobil som var värd 400 kr men den sluta fungera när jag tappade den i golvet :roll: :lol:

Ang. Rain Off så fick jag skrapa rutan idag, det var frost på den! :roll:

/Kalle
Användarvisningsbild
av cybermunk
Heter ju iof Rain Off så det e nog det det är mest mot :)
Användarvisningsbild
av Brainy
Jag hade en jobbmobil för 4900kr tills i fredags då sambon slog ner den i marken under flyttbestyren :-O)

Jag tyckte det var en jättebra idé att lägga ifrån mig den medans jag bar så jag inte skulle slå i någonting med den i fickan. Men icke. Får se vad chefen säger på tisdag :-(O)
Borde täckas av vår företagsförsäkring, så jag får väl erbjuda mig att ta självrisken på någon tusing.

Appropå bilen då, tänkte du ha vindavvisaren för takluckan kvar? Det var bland det första jag plockade av på gammsaaben, blir betydligt cleanare utan.

Grenuttag in i kupén drar du ju själv på en timme. Kolla före så det finns en färdig genomföring i torpedväggen bara, finns det inte det så skulle jag också lämna in den för att slippa borra.

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Ajdå, hoppas det inte kostar dig alltför mycket.

Javisst ska jag ha vindavvisaren kvar :P :wink:

Ska kolla om jag hittar någon genomföring :)

/Kalle
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 91

Läste följande pressmeddelande för […]

Tyvärr så är det samma fel p&arin[…]

Det givarfästet passar ej till den länka[…]

D4 VEA dricker olja