Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Hallå där! Jo jag är med i gamet fortfarande! Jobbar rätt mkt och har inte sådär jättemycket tid (tyvärr) att sitta framför forumet just nu iaf..
Kan tyvärr inte påstå att det hänt sådär skitmycket kul med bilen just nu tyvärr. Håller på å brottas med skitstöriga misständningar..
Måste få ordning på det innan jag kan börja chippa å skruva ladd å så..

Så är det med det. Tjejens renault clio har toppackningen gått på så brist på jobb är det ju inte om man säger så..

Får återkomma med update när jag inhandlat nått kul till bilen iaf. Ni är absolut inte bortglömda! God jul på er!

/Ticken
Lagom dött i den här tråden, snart kommer det uppdateringar. Har beställt låda med motorgrejjer i som trillar ner nästa vecka. Kul..!

Tänkte dela med mig med lite kul info.. har sedan ett bra tag letat efter en "riktig" bil. Har spanat mest mot import japs.. Närmare evo/impreza/skyline..
Hittade en Evo 6:a som såg lämplig ut och tänkte bara för skojs skull visa vad "IF Försäkringsbolag" tycker att jag ska betala om jag nu hade en sån.

Förutsättningarna är följande. Ung pöjk (=kör automatiskt som ett svin?), 3000 i självrisk och helförsäkrat..

=

71789kr/år !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bild

Herrejävlar säger jag bara. Jag får återkomma med volvotrim senare. Puss å kram på er.

/Ticken
hehe ja jävlar, jag säger då det. dom har humor på if också..

Bild

så trevligt då.. man får 300kronor i rabatt..

STOR JÄVLA ROLL DET SPELAR DÅ NÄR FÖRSÄKRINGEN KOSTAR 5982 KRONOR I MÅNADEN!!

/Ticken
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 24

Jag har en trasig dörrlist, har testat det me[…]

Volvo xc90 2017 d5 R design

Det ska inte vara några problem, om jag har […]

Hjälp med Vida