Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av buddha88
Tack så mycket :) Jo dom smälter in fint, sitter inte så bra på bilden men efter lite fix o trix så sitter dom bra, ska bli intressant o se hur den ser när Evolve stöten sitter på, men d blir inte förrän i vår,om ja har tålamod o vänta så länge. :D
Nån som vet om man får på 225/35 18" på S70 när man har kjolpaketet på, nu sitter d 16" på men dom har tagit i skärmarna o skrapat bort plasten!?
Användarvisningsbild
av Nexus
hur kan du skrapa bort plast med 16". mina 205 55 16 tar i ytterst lite vid max sväng.
225 35 18 kommer ta i lite här och där. vil du det ska gå helt fritt så har jag sammanfattat från olika forum att då är det 215 som gäller
Användarvisningsbild
av Severin
Grammse skrev:vil du det ska gå helt fritt så har jag sammanfattat från olika forum att då är det 215 som gäller
Och ändå tar mina 215 i
Användarvisningsbild
av Nexus
då backar jag mitt påstående? men har inte du 19" severin?
Användarvisningsbild
av buddha88
Nån som vet om Canardvingar skulle passa fint på Evolve stöten, funderar på o sätta sit sånna så man får en fetare look på fronten? :) O vart d finns o kopa sånna?
Användarvisningsbild
av Nexus
använd google och sök på Canardvingar så hittar du lite återförsäljare. Men observera att det är inte lagligt och tror inte det skulle vara snyggt heller,din bil är ju ren och fräch och behåll den så 8)
Användarvisningsbild
av buddha88
Ok, tack, får fundera lite påt, nu e ett par nya dekaler beställda, kommer på måndag troligtvis :D
Användarvisningsbild
av buddha88
Tackar, vart lite problem me Evolve stöten så den ska på lack om 2 veckor :evil: sen e den komplett, sen blir d o spara te toningen av rutorna, nån som vet nån bra o billig i Motala, har kollat på BVS i Lkpg o dom tar 3800:- e d ett rimligt pris på de???
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 52

Om Volvo spärrat första generationen av […]

Fel troligen löst. ABS-sensor (VF) krån[…]

Tack för svar. Det gick bra att köra hel[…]

Bra jobbat. Hur många laddstopp behövde[…]