- sön 07 dec 2008, 14:07
Nej men jag har fått info om att du ska göra detta av väldigt säkra källor.
Moderator: Moderatorer
TheBree skrev:Nej men jag har fått info om att du ska göra detta av väldigt säkra källor.Ähh inte nu längre, onödigt att göra samma sak två ggr ;)
Brainded skrev:Jag har nästan gjort en Tomas!:evil: Antar att man ska få höra detta ett tag.
alex960 skrev:finns bara 2 bilar,,,,,NY OCH BEG VOLVOIntressant, då tycker jag det är kul att saab hittat nya sätt att frakta arslet på som faktiskt fungerar riktigt bra och som känns som att köra bil ;)
Tomas88 skrev: Vad blev det för däck föressten?Inget beställt. Däcken som satt på verkar snäppet bättre än jag trodde så ev. behöver jag bara byta 2 av dem.
cybermunk skrev:Svensk bil eller Svensk bil Saab eller volvo Kvittar jag älskar båda har ATM på mig en "Kings club" t-shirt :D:P kör VOLVOTack tack :) Ja jag är också av den åsikten att man kan variera sig lite, just nu tycker jag saab ger oslagbart mycket bil för pengarna.dom såg lite roliga ut på volvo handlarn i staden jag bor i när jag kom in där med den på mig
![]()
Skön bil 9k:n även 9-5:an e skön körde under ca 1,5 år saab 9-3 samma sak olika namn