Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av alex960
finns bara 2 bilar,,,,,NY OCH BEG VOLVO
Användarvisningsbild
av Tomas88
Brainded skrev:Jag har nästan gjort en Tomas!
:evil: Antar att man ska få höra detta ett tag.

Vad blev det för däck föressten?
Användarvisningsbild
av cybermunk
Svensk bil eller Svensk bil Saab eller volvo Kvittar jag älskar båda har ATM på mig en "Kings club" t-shirt :D:P kör VOLVO :P dom såg lite roliga ut på volvo handlarn i staden jag bor i när jag kom in där med den på mig :P

Skön bil 9k:n även 9-5:an e skön körde under ca 1,5 år saab 9-3 samma sak olika namn :P
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Ja fina fälgen :) Men jag tycker 98% av alla originalfälgar ser bra ut :roll:
Användarvisningsbild
av Brainy
alex960 skrev:finns bara 2 bilar,,,,,NY OCH BEG VOLVO
Intressant, då tycker jag det är kul att saab hittat nya sätt att frakta arslet på som faktiskt fungerar riktigt bra och som känns som att köra bil ;)
Tomas88 skrev: Vad blev det för däck föressten?
Inget beställt. Däcken som satt på verkar snäppet bättre än jag trodde så ev. behöver jag bara byta 2 av dem.
cybermunk skrev:Svensk bil eller Svensk bil Saab eller volvo Kvittar jag älskar båda har ATM på mig en "Kings club" t-shirt :D:P kör VOLVO :P dom såg lite roliga ut på volvo handlarn i staden jag bor i när jag kom in där med den på mig :P

Skön bil 9k:n även 9-5:an e skön körde under ca 1,5 år saab 9-3 samma sak olika namn :P
Tack tack :) Ja jag är också av den åsikten att man kan variera sig lite, just nu tycker jag saab ger oslagbart mycket bil för pengarna.

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av Nexus
När ska du "Bada " eller jag menar tvätta fälgarna då :wink: :lol:
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 78