Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Lövet
batmac skrev:Borde vara 8008248-00-A eller 8008250-00-A
48 tror jag. 226 välinvesterade kronor skulle jag säga.
Användarvisningsbild
av batmac
Lövet skrev:48 tror jag. 226 välinvesterade kronor skulle jag säga.
Ja för grillchips SR borde det väl vara 48, men frågan är om LR går på den andra eller inte med tanke på "Option code BC3R. For AWD Chassis Plus Package"

Man kan alltid föreslå artikelnummer men be dom dubbelkolla när man skapar ärendet.
av Lövet
batmac skrev:Ja för grillchips SR borde det väl vara 48, men frågan är om LR går på den andra eller inte med tanke på "Option code BC3R. For AWD Chassis Plus Package"
Det är inte till Performance då? Jag har inte forskat så djupt i detta ska erkännas, mina pinnar lossnar hur lätt som helst ;)
Användarvisningsbild
av grillchips
Oh, den där sidan var ny för mig. Dags att spana loss, tack hörrni!
av Lövet
grillchips skrev:Oh, den där sidan var ny för mig. Dags att spana loss, tack hörrni!
Tesla har alla sprängskisser och alla verkstadsinstruktioner fritt tillgängliga :party:
Användarvisningsbild
av batmac
Första snön har fallit nu. Eftersom XC70n har snott mysplatsen i carporten och Teslan får stå yte i kylan så skaffade jag mig ett litet skydd för DC-porten.

Bild

Förbrukningen med sommardäck på landade på 1,61kWh/mil.

Bild
Användarvisningsbild
av batmac
Intressant sen senaste uppdateringarna (osäker vilken då jag gjorde två nästan direkt efter varandra) är att bilen nu verkar bli varm, på riktigt och konsekvent. Det är lite för tidigt att ropa hej än, men på maxläge så blir den nu såpass varm att jag faktiskt måste sänka värmen, och det blåser på ganska ordentligt. Jag har hoppat in i serviceläget och det jag har noterat är att utility på de vänstra stavarna nu når 100% duty.

Bild

Tidigare (när det aldrig blivit riktigt varmt) har den vänstra inte nått över 75% (eller jag har åtminstone inte sett det).

Bild

Ska bli intressant att se om det är en tillfällighet eller om något har sparkats rätt mjukvarumässigt.
Användarvisningsbild
av grillchips
Jag är säker på att jag såg någon notera liknande men att deras aldrig gått över 65%, men nu når 100%. Låter ju lovande!
Användarvisningsbild
av batmac
Med risk att jinxa så har värmen fortsatt funka. Lite klent ett par tillfällen men överlag bra. Det ändrar inte det faktum att jag saknar att ha bilen i carporten där Volvon står och myser, i princip oanvänd :P

Bild
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 24

Jo, 18” har ET 55. Det har även 19&rdqu[…]

Motorvärmare 850

Beställde nyss slangvärmaren RE480 och m[…]

Prestige Performance