Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
TommyP86 skrev:Det är E-hylsa (om inte nån händig varit där innan) finns ett litet set att köpa på biltema om du inte har. Minnet säger E14, kan vara fel Bild
Ok då lär jag väl få köpa en sådan satts.
Lucif3r skrev:E14 eller E13 är det... Jag kommer inte heller ihåg :lol:
Ja är det en satts så spelar det väl ingen roll, jag får väl ta universal nyckeln annars :roll: (vinkelslipen)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
TommyP86 skrev:Biltema 10387 tror jag det är som gäller. Hittar du i 1/2" istället för 3/8" så köp det istället.
Ja det var min tanke också mer kraft med 1/2" har jag tur så kanske jag kan låna en hylsa så jag slipper köpa men å andrasidan så kanske det är bra att ha vet dock inget mer ställe på bilen som kör med E-hylsa.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Det gick halvbra att byta hjullagret bilen står på garageuppfarten halvt isär ena skruven till hjullagret blev rund :x bara för att hylsan hamnade snett klantigt av mig :oops: Men dom andra tre skruven lossade så fint, ändå använde jag fel typ av hylsa :P

Ny skruv beställd hos Volvo då dom inte av någon anledning kan ha skruv på lager :x men orkade inte åka runt och leta efter en skruv som passar då det är M12 X 1,75 så imorgon kommer skruven till Volvo 23kr helt ok :D

Använde den hylsan som är till höger funkade skit bra och den är även skit bra till vanliga bult skallar då dom nästan blir omöjliga att dra runda med den hylsan :D
Bild
  • 1
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 252
Tips få ut ABS givaren fram

Hade samma problem med en XC60 (likadan givare) en[…]

Du ska nog inte räkna med att få ig&ari[…]

Det är extremt ovanligt med partikelfiterprob[…]