Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Jahapp...

Lite glädjande besked och lite tråkiga. Var inne på Volvo i dag och skulle beställa vajer till huvlåsen, varför blir jag inte förvånad att även den utgått! [piska]
Bara att hoppas att man aldrig drar av den... :roll:

Aja, fick i alla fall lite grejer som jag beställt och skall läggas på hyllan. En 87 graders termostat och 6st gummi hänke till avgassystemet ( det senare kom ej med på
bild). Fick också hem två grillclips från Vparts och den obligatoriska godisbiten. :mrgreen:

Bild
White skrev:Jahapp...

Lite glädjande besked och lite tråkiga. Var inne på Volvo i dag och skulle beställa vajer till huvlåsen, varför blir jag inte förvånad att även den utgått! [piska]
Bara att hoppas att man aldrig drar av den... :roll:

Aja, fick i alla fall lite grejer som jag beställt och skall läggas på hyllan. En 87 graders termostat och 6st gummi hänke till avgassystemet ( det senare kom ej med på
bild). Fick också hem två grillclips från Vparts och den obligatoriska godisbiten. :mrgreen:

Bild
Vet inte om jag ska skratta eller gråta tycker det känns förjävligt att en vajer ska utgå :-O)

Vparts är igång och mutar sina kunder igen :mrgreen: :wink:
White skrev:Kör med lite kallare termostat för att få mer mariginal till spikningar. Sedan mår automatlådan bättre av 87 grader än 92 garader då oljekylaren sitter i gaveln på kylet. :)
Men motorn mår väl bättre av 92grader ??:-/
Ja det är ett jävla sätt av Volvo rent ut sagt! (N) Hur fan kan något sådant som en huvvajer utgå!? :-(O)

Haha! Jo dom kör med mutor! :mrgreen:

Volvo körde ju med 87 graders i sina rödblock förr, var väl inte förren B230 kom som man gick över till 92 grader om jag nu minns rätt? Kör man inte vinter funkar
87 graders kalasbra. :-)-)
White skrev:Kör man inte vinter funkar 87 graders kalasbra. :-)-)

ja just det... Glömde för ett ögonblick av att du inte kör vinter med denna bil :)

Jo, det var ju rätt vanligt förr om åren att man köpte en "sommar" och en "vinter"-termostat, speciellt på gamla 140/240-tiden(längre bak än så vet jag inte :P ) :)
  • 1
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 291
Service Peugeot 107 2007

Får se vad som händer nu dom närma[…]

Premium Sound - inget ljud

Starta om med hemknappen och starta om bilen.

Brandsläckare i V90?

Vill minnas att Volvo har erbjudit sådan eft[…]

Jo, 18” har ET 55. Det har även 19&rdqu[…]