Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Lillarapunzel
gubbstrutt skrev:Du har inte tid med sånt trams som denna tråd här ta körkortet istället antar att man måste plugga då även i dag. Sen har du ju enl dig en bil som ska fixas.
Det teoretiska är det sista jag har problem med lilla gubben...
Och? Vad har det med saken att göra?
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lucif3r skrev:Nej det tycker jag inte. Jag har betydligt mer passande och "taskiga" ord om TS om det är så :wink:
Ok det är nog inget som jag eller TS vill höra :|
Användarvisningsbild
av SvenB
DayDreamer skrev: Samma som mig alltså, jag köpte min bil för egna pengar så det är min bil men jag står inte som ägare :)
Av försäkringstekniska skäl kan man tro? :shock: :D
Användarvisningsbild
av SvenB
DayDreamer skrev:
Lucif3r skrev:
Tyvärr existerar det faktiskt stolpskott som TS i verkligheten........
Är det inte lite väl taskigt att kalla TS för ett stolpskott?
Hade du tyckt det om det inte var en tjej? Det är nog rätt benämning, med glimten i ögat. Ha en "bil", veta om fel, be om råd, strunta i dessa men ändå be om nya råd samt göra en tråd som är inne på sida 70 på fyra månader. Är det inte befogat med benämningen "stolpskott då"?
Senast redigerad av 1 SvenB, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
SvenB skrev:
DayDreamer skrev:
Lucif3r skrev:
Tyvärr existerar det faktiskt stolpskott som TS i verkligheten........
Är det inte lite väl taskigt att kalla TS för ett stolpskott?
Hade du tyckt det om det inte var en tjej? Det är nog rätt benämning, med glimten i ögat. Ha en "bil", veta om fel, be om råd, strunta i dessa samt göra en tråd på xxx inlägg på
Ja det hade jag också tyckt. Hon kanske bara vill skriva av sig lite :roll:
Användarvisningsbild
av AndreasThn
Lillarapunzel skrev:
SvenB skrev:Nu har jag gjort lite research. Tjejen är inte bara slarvig med sin "lilla blå", hon är lite vårdslös med sanningen också. Ringde till Bilia i Tumba, som jag uppfattat att det är den verkstad som hon avser utnyttja. Om hon bokar tid i dag får hon lämna bilen den 31/8. Så lätt var det. November, jo hej :D
Jag är oskyldig i vart fall. Det var "någon annan" i huset som kollade och sa att det inte fanns tider i november. Hade faktiskt också lite svårt att tro det. Men tack för att du kollade upp det, och tur att det inte var så illa då! :-)-)
Det är inte så enkelt att din far föredrar att köra med Skodan som används när volvon inte funkar?
Det har jag helt klart gjort iallafall...
  • 1
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • 159

Hej Mazzokie! Har du pluggat in ett diagnosverktyg[…]

Stänkskydd

Erfarenheten av volvos egna stänkskydd - de f[…]

Nån som vet vilka pinnar som gör vad p&[…]

Tråkigt att se, och höra, men dessv&aum[…]