Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Haha ja, men på min bil hade nog de fälgarna försvunnit lite men jag förstår piken! ;)
Någon med erfarenhet av att beställa sänkfjädrar utomlands? Snubblade över billiga H&R 35mm nånstans (kan verkligen inte hitta tillbaka dit dock), kostade strax över 1000lappen inkl. frakt. Behöver nödvändigtvis inte vara H&R men deras fjädrar är som bekant populära och känns därför som ett säkert kort.
grillchips skrev:Ingen rolig update som så, men ibland ångrar man att man inte valde en vit bil..
Fasen va snygg den är med svartmålade lykthus!!
[img]http://i286.photobucket.com/albums/ll10 ... 3-Kopi.jpg
[img]http://i286.photobucket.com/albums/ll10 ... G_0279.jpg
Tack ! Den idén snor jag med svarta insatser ! :mrgreen:
opA skrev: Tack ! Den idén snor jag med svarta insatser ! :mrgreen:
Det gör du helt rätt i, hade min bil varit vit hade jag inte tvekat en sekund! Håll oss uppdaterade! :D
Haha.. Som att det skulle behövas så många mil... :wink: tvättade privata bilen idag med högtryckssprutan hemma och var sen tvungen att åka 3 km för att handla.. kommer tillbaka och bilen ser nästan ut sådär igen.. då blir man ledsen. Och ja, jag vill också ha sommar nu. :)
Hahaha! Jo, det är väl så, att hålla en bil ren och tjusig såhär års är lönlöst, men lite underhåll får man allt ha! :D

(I veckan beställs fälgar! Den som lever får se!)
Brainy skrev:Såg i en annan tråd att det lät som du bestämt dig för fälgar nu? Vad blir det?
99% Dotz Roadster Silver (HG eller vad de kallas). Jag tror jag kan få bättre pris på replikor av Ocean Storm men... Nä, jag gillar djupet i Dotzen. Fin fälgbana och jag kan släppa iväg frugan i bilen utan att vara rädd för trottoarskrap. De må vara vanliga på V50 men de är så förbaskat snygga.

MEN! Jag ska som sagt se vad jag kan få för priser på lite olika fälgar och det kan vara avgörande, det är ju mer på bilen som ska göras innan sommaren helst och då kan fälgbudgeten behöva tummas på lite.

Edit:
Usch, det känns fan skittråkigt att jag sitter och "beklagar" mig över att jag sannolikt kommer köra på Dotzen. :D Lyckan är total vad det än blir för 15" vintersnurror är inte så jäkla festligt.. Men det är verkligen skitsvårt att hitta ett par fälgar som matchar ens kriterier, planer och plånbok.
Och jag tror trots allt att ett par silvriga Dotz gör sig riktigt bra med min Metallic Blue.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 50

Tack för ditt svar. Menar du att skruva loss […]

OM RYSSEN KOMMER

+20 miljoner svalt ihjäl i Sovjet/Ryssland u[…]

Hejsan! Fick du ordning på detta fel? Har pr[…]

Funkar sisådär indikerar 50 trots att a[…]