Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Tomas: Nej, och jag vände inte heller, dock tror jag inte det blev någon skada på den andra bilen då den verkade vara av modell äldre (ingen blinker i spegeln)
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Hade in bilen på service 2.0 i torsdags (14100 mil), ny mjukvara till dieselvärmaren och CEM bl.a.

Bild
Bild

I övrigt fick jag byta en LED i skyltbelysningen, trodde de skulle hålla längre än en vanlig glödlampa men tydligen inte ( 3000 mil)

/Kalle
Användarvisningsbild
av Nexus
Kan hålla med där om att led inte håller så länge. Har bytt mina i ex-ljusen och i reg skylt 2 ggr inom 1 år. JULA kvalitet :wink:
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Ja här har det inte varit uppdaterat på ett tag, men har nu fått in fiber i kåken så nu går det riktigt fort :D , hoppas på tätare uppdatering nu då :roll:

Maj 2013, ny framruta då den förra var ganska blästrad.
Bild
Bild
Bild
Bild
Köpte LED till dimljusen, men tyckte det blända för mycket så bytte tillbaka till halogen, LED till vänster i bild
Bild

I övrigt tuffar det bara på :)

/Kalle
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Jo en grej som hände i somras, förardörren var helt strömlös. Det var kabelbrott mellan a-stolpen och dörren, sitter tydligen ett buntband runt kablarna från fabrik som skaver på kablarna. Nu sitter det med eltejp istället.

/Kalle
Användarvisningsbild
av crumpets
Extremt nice med ny vindruta! När jag bytte förrförra året kändes det som det knappt satt nån ruta där. Sikten var så sjukt bra.
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Håller med S80 generation 2 är riktigt snygga bilar. Gillar dom mycket skulle egentligen blivit en sådan istället för den V70 jag har nu, men jag är extremt nöjd med min V70 -07 en kanonbil som känns väl ihopskruvad. :)
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
Byta a/c-kompressor själv?

Om jag tänker rätt är det 2-liters […]

Släpper magnetkopplingen på kompressorn[…]

Kablarna från de gamla kontakterna satt bra.[…]

En manuell växellåda bör inte kunn[…]