Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Fellow
hixen skrev:Enligt mig skulle jag påstå att bilen är klar, grymt läcker s40n och bra puts :-)-)
Ja jag känner faktiskt att den är klar utvändigt! Det är bara som sagt en ny front som jag har funderingar på men den ligger sist i prioriteringslistan:) Lackering av skadade delar och fixa klart inredningen med ljud och lack är verkligen prio! Sen behövs bromsarna bytas så blir slitsade och borrade skivor från bromsmannen för 4500 kr med belägg:)

Olindh
Tackar:)

Sen måste jag ha nya däck! Förlorar man mycket stabilitet på att gå ner till 215 från 225 i bredd? Hört att 215 inte slits alls lika fort som 225 sen kostar dem mindre:) Har kikat på Michelin Pilot Sport PS3 och Continental Sport contact 3, åsikter, synpunkter? Prioriterar ljudnivå rätt högt så tummar hellre på prestandan lite än ljudnivån. Bilen är en gatubil och kommer bara landa på 300 hk i motorn.
Användarvisningsbild
av NHansson
Såg att du använder meguiars - bra val :wink: men behöver vaxet verkligen härda i 15h? jag gör som vanligt, låter det torka ett par minuter och sedan putsar av, blir också riktigt bra. men så gör jag fler steg som brukar ta 12h totalt :)
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 17

Fjäderbenen beställdes komplett med allt[…]

230fk går snålt

BTR-en reglerar ju bränsletrycket efter under[…]

Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart

Jo, en sak som är irriterande. Bilen är […]