Jaha det börjar dra ihop sig till besiktning

ska bli spännande då det är första besiktningen jag ska göra med denna bil sen jag köpte den.
Har något mindre "bekymmer" vänsterbackspegel är sprucken, något som dom kommer att gnälla på? Strålkastarspolningen fungerar inte, är ju Xenon. Där blir det väl anmärkning beroende på hur noga dom är. Dimljusen blir till att rycka säkringen till då det sitter LED i dom. Annars så tror jag det är rätt lugnt

skulle väl vara i så fall om avgasvärdena blir fel då det läcker fram i grenröret lite men blir till att dra åt dom där jäkla muttrarna igen då det är dags för besiktning.
Annars händer det inte så mycket, "renoverade" reflektorerna till halvljuset med hjälp av aluminium tejp blev bra

har nog någon bild tror jag

men har hittat nya reflektorer plus linser från ebay för 500 spänn så blir till att beställa såna längre fram
Lite funderingar och projekt till våren/sommaren blir att byta servooljan då den är grönsvart och luktar bränd, växellådsoljan blir det med ett byte på då den är otroligt seg att lägga i växlarna nu så här i minus 12 grader.
Sen blir det väl till att söka skrotar efter dörrsidor med läder, osäker på om jag ska uppgradera dom till facelift, vet att jag behöver även plåten bakom där styrenheten, motor till fönstren mm sitter i. Sen vet jag inte om det går att uppgrader till facelift dörrsidor då jag har premiumsound i min vilket innebär att jag har en extra högtalare i dörren, å premium dörrsidor från facelift växer ju inte direkt på träd. Blir iaf till att undersöka saken vidare

någon som vet nått om det så skriv
Kamrem åker jag väl på att byta till sommaren, det är inte dags ännu men denna remmen ligger så långt ut på hjulen att det känns lite så där, samt så gnisslar det av den ibland